LIFE TASTES GREAT!

Nemám ráda KFC, ale mám ráda svůj život. Asi ze mě jednou bude filozof, až vystuduju ekonomku (?).

 I SURVIVED!
Řipská pouť 2013
Už se vám někdy stalo, že si objednáte bílý víno a kešu oříšky a obsluha vám přijde říct, že bílý víno nemaj a kešu taky nemaj? Mě ne.  Ale stát se to může.


A znáte ten pocit, když přijedete k benzínce a nashvál pustíte hrozně nahlas nějakej pořádnej hardcore? Já jo. A prej je to fakt sranda. 
Ale víc se mi líbilo, když sem natankovala přesně za 400,3 Kč a platila jen 400! Jak okrást benzínový pumpy! F.Y


Večer jsem překvapila samu sebe a asi v 9 jsem vyrazila autem na chalupu. Chtěli jsme babičku s dědou překvapit, ale nakonec spíš oni překvapili nás. 

Neumim rozdělat oheň v kamnech.
A neumim si pořádně opíct buřt.
Poprvý jsem jezdila na longboardu a taky to neumim.. 
Ale všechno to bylo skvělý. A nakonec to za mě(u)dělal  někdo jinej :)

V sobotu jsem měla hroznou chuť jít někam pařit, ale nikde nic nebylo. KRIZE. No tak příště.
V úterý maturita. Ve středu SCIA. Od čtvrtka se začínám učit :) 

Komentáře

  1. Tankovat za 400kč? To máš tak malou nádrž nebo je někde u vás tak extrémě levná benzínka? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..víc sem u sebe neměla :D nebrala jsem plnou

      Vymazat
  2. skvělá fotka:D a filosof s ekonomkou není špatný nápad;) aspoň přineseš nový pohled do oboru:P

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Šmarja ta fotka, to bych chcípla :D
    Dobrej nápad jak pomalu okrádat benzínky, po desetinkách :D.
    Nauč se opejkat buřty, jezdit na longboardu není tak důležitý :D
    A hodně nervů při učení na maturu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to sice přežila, ale jak tak na tu fotku koukám, tak se mi udělalo trochu špatně :D

      Vymazat
  4. Amazing post! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. čožee, to je skvelé, asi by som sa povracala. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem stejné pocity.. ale nakonec jsem to vydržela :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY