Mátní staturita?

Poslední zvonění dopadlo jak nejlíp dopadnout mohlo! Opět se ukázalo, že jsme prostě nejlepšíííoujé. 
Ráno vstávačka, příprava, zima, stavění barikád, první lidi (málo), poslední lidi (hodně), čmáranice, hodně drsný papání kašičky (co vypadala jak asfalt), zpívání v tělocvičně (upgrade nového ředitele-osvědčil se), poslední zvonění před celou školou (doják), přesun po městě, žebrání po obchodech, oběd se třídou, párty v Rendě a párty u Zděndy na bytě. F.Y.
superheroes can fly I

Víc netřeba dodávat. Radši :)
snad jen pár fotek a video?? :)

superheroes can fly II
superženy jsou prostě kočičky!
Téma našeho Posledního zvonění byli filmoví hrdinové. Měli jsme celou "filmovou kolekci". Téma maturáku, styl tabla i půlnoční překvapení. 



Státní maturita
Tak co maturanti! Pochlubte se :)
Angličtina-brigáda ve Španělsku, "vtipná" historka se zaměněním cukru se solí při přípravě pizzy
               -prodej kytary
Čeština- didaktický test překvapil! Ale pohodička :)
           -líčení: krajina v bouři

První den byl docela stresík, dokonce se mi i zdálo, že jsem zaspala. Druhej den v pohodě :)

Komentáře

  1. Držím palce při ústní! :-)
    a měli jste dokonalý poslední zvonění! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a děkujii :) sem ráda, že se líbilo.

      Vymazat
  2. Já měla
    angličtina: -brigáda v Anglii, pozvracelo mě hned první den roční dítě, které jsem jela hlídat.
    -prodej postele (5 minut jsem přemejšlela co sakra prodat a nic jinýho mě nenapadlo!)
    Čeština: didaktickej 4 chyby, taky překvapená.
    vypravování: vyprávění- o Calamity Jane, která svedla hlavního kápa a pak je všechny odkrouhla, aby pomstila svojí rodinu. :D
    Jinak vaše poslední zvonění- paráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. waau hodně sexy vypravování :D TAky sem nad tim přemejšlela, ale napad mě akorát příběh sirotka po šerifovi, kterej tomu městu jednou vrátí řád! (takže nuda :D)

      Vymazat
  3. to je super napad na posledni zvoneni))) jinak mas super blog)

    OdpovědětVymazat
  4. věřim.. taky mě to za pár let čeká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, hrozne hezky, ze jste se sladili na posledni zvoneni :))

    Jinak státní maturita?

    Angličtina - brigáda ve Švédsku, zamilovala jsem se tam do zákazníka :D
    - prodávala jsem kožich, protože bydlím na rovníku :D
    - didakťák v pohodě :)
    Čeština - didakťák trochu horší než AJ, ale nepropadla jsem :D
    - sloh zpráva (na doporučení naší češtinářky) - zpráva o besedě se známým spisovatelem v knihovně

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY