Řekněte...

500 days of Summer
Už se mi to blíží, tak už aby to bylo. Těšim se na ten pocit "po".

Včera jsme se byly s holkama trochu uklidnit do čajovny. Na čaj. Pak ještě do jednoho podniku, kde jsme nikde nebyly (což je u nás na malym městě docela umění :D) a nakonec jsme skončily na baru se svařákem (pivem), kde nás balil jeden starej chlápek, kterýmu jsme nakecaly, že jsme Sokolky a přijely jsme z Brna na zítřejší slet. Věřil nám to a přemlouval nás, ať ještě nechodíme na hotel :D





Taky jsem byla s bráchou vypovědět stavební spoření (->9.MO Finanční gramotnost :D). A dohodli jsme se, že si založíme nový-dohromady. Načež nás ta paní začala přemlouvat, že nám to sice přeje, ale co když se jednou rozejdem, ať si radši každý založíme vlastní.. Ne, paní, nerozejdeme.

Vedle problémy s učení jsem musela řešit problémy s vybitou autobaterkou. Já-technoantitalent. Za chvíli ji jdu namontovat. Držte mi palce a přejte dlouhý život.

Normálně nejsem zastáncem těhle srdceryvných věcí na způsob "dejte mi lajk, protože mam rakovinu", ale tohle je fakt hezký.. a fakt dojemný  :/
And we'll go up, up up
But I'll fly a little higer..


Btw, můj páteční socio-lingvistický průzkum mi potvrdil, že lidé stále podivně reagují na nevšední slova typu.. SPERMA. Najednou se hovor u ostatních stolů zastavil a všichni poslouchali co bude následovat..

Jo a abych nezapomněla na to nejdůležitější. Mam nový boty a plavky. A nemůžu se rozhodnout z čeho mam větší radost! :D
Jo, to jsou plavky! A na těle vypadaj ještě líp, ale fotku svýho zadku sem fakt dávat nebudu :D

Komentáře

  1. A právě proto, já ve skutečnosti ani trochu namyšlená nejsem, nechápu to.

    A ty plavky jsou výbornýý!

    OdpovědětVymazat
  2. http://anickieborn.blogspot.cz/2013/05/giveaway-na-obnovu-blogu-jsem-se.html#more ahoj zvu tě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja už by som konečne chcela taktiež s kamoškou/ami zájsť do čajovne, tak snáď nám to výjde tak, ako vám :)

    la petite Bonitka

    OdpovědětVymazat
  4. V čajovně jsme taky skoro pořád :D Plavky jsem viděla, ale vůbec se mi nelíbily, takže jsem si je nekoupila. Nevím, třeba na postavě vypadají dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, to jsou vážně vtipné plavky! Příště na Tobě! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě nebudou. Musí vám stačit představivost :D

      Vymazat
  6. my sme si chceli s babami spraviť piknik, no to počasie...
    a tie plavky sú naozaj super! a milujem 500 day of Summer! ♥.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju :) Já miluju hlavně toho herce :D

    OdpovědětVymazat
  8. jůů, ty plavky ale jsou!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY