A jak to bylo dál?

29.5.2013 jsem dospěla k hroznému poznání.
Maturita Vám nezmění život. Je to prostě jako jedno z tisíce zkoušení z češtiny, dějepisu, všeho.. Je to NIC. 
Ani z ní nemám dobrej pocit. Je to prostě taková samozřejmost. 
Dobrej pocit mám akorát z toho, že jsem měla lepší výsledky než předloni brácha. To je asi tak všechno...

fotky..hooodně fotek->


Nejlepší na tom byl ten maturitní večírek. Neopila jsem se. Moc. Asi za to mohlo i to, že jsme si místo vodky koupily Fernet /byl průhlednej!!/ a ten jsem fakt pít nemohla.
Povídali jsme si s profesorama, ale s žádnym jsem si nepotykala. Přišlo by mi fakt divný říkat místo "nashledanou" "nazdar!" :D.
Pařili jsme na písničky z půlnočka, dělali párky v rohlíku, natáčeli opilou spolužačku..Snažili se moc nerozbíjet interiér. Což se snad povedlo, ale stejně je to jedno, když to další den zaplavila povodeň. F.Y.
s Matunou. Hrozně se mi líbilo, jak všechny profesory překvapilo, že jsme kámoši! :D
minuta před tím, než si Marek smrtelněvážně spálil prst prskavkou.. :D

Cesta domů a focení u každý blbosti.. ->Naše tablo, který mi zrovna teď leží doma opřený o zeď :D

Je libo Vepřové?

"Tvařte se konečně hezky, ať nemáte samý hrozný fotky!" :D


O víkendu jsme slavili maturitu s rodinou a já byla tak trochu nemocná. Což byl trochu problém, protože ve středu jsem měla příjimačky.
Sice mi už bylo líp, ale jinej problém zas byly povodně... Vlakový nádraží úplně zatopený a vlak hodinový zpoždění. OK. Tak jsme jeli autem.

Sociologie a sociální politika, wtf. Už při otevření testu jsem věděla, že na tu školu fakt nechci.. No a asi nepůjdu podle výsledků. Haha. Čtvrteční příjimačky dopadly bodově líp, ale ve výsledku stejně.. Hahaha.

Den před přijimačkama jsme šly s Teenkou na pivo. Konečně zas někde točí Fénixe! :)
Mám super novej mobil, ale neni až tak moc muj :D Ale je s nim sranda :)

... a tak jsme se fotily navzájem, aby to vypadalo jako v zrcadle.. :D


S Vepřem jsme šly v Praze na nákupy-musela jsem utratit peníze za reklamaci v Tally Weijl. Hrůza! Ale zvládly jsme to :D
/tohle jsem si zrovna nekoupila..místo toho mám suprovou krátkou sukni, která jsou vlastně kraťasy./

A pak jsem zůstala v Praze, dokoukala 1.sérii American Horror Story (trvalo mi to, vždycky si musim dávat "odstrašující" pauzičku-ikdyž na to koukáme ve 2 a přes den :D). Večer se Bára hrozně chtěla opít ale Absintha jsem ji zatrhla, tak aspoň broskvovou vodku s broskvovym ice-tea. Ňam. Naučila jsem se hrát Zloděje s kanastovejma kartama.

V pátek se jel Star Wars maraton a pekly se perníčky, do kterej se zapomnělo dát perníkový koření, a tak z toho byly super sušenky! :D
vykrajovala jsem!



Dobrý den!

Večer jsme se na jídlo stavovali v čínský restauraci, kde jsem si dala něco fakt ne moc dobrýho a myslim, že proto mi bylo celou sobotu špatně.
klasická procházka po Praze z druhýho patra.. :D

V sobotu večer měl Kocour (a Domáč) narozeninovou oslavu. A přijel i Socha! Uuu. Bylo tam docela dost lidí a já vydržela neusnout až do 3 (skoro rekord!:D)

Dočetla jsem Velkýho Gatsbyho, abych mohla s čistým svědomím jít na film.. Snad se za to v dnešní společnosti nekamenuje, ale ta knížka mě prostě moc neoslovila.


Komentáře

  1. To s tou maturitou- mám přesně stejnej názor. :) Jinak ty šaty vypadaj hezky, škoda, žes je nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásný! už jsi přijatá na nějakou školu? a kam půjdeš, nebo kam bys chtěla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prijata sem zatim na 2 skoly, ale na tu kam bych chtela nejvic zatim jeste ne..

      Vymazat
    2. a na jaké jsi přijata? a na jakou nejvíc chceš? :)

      Vymazat
    3. zatím jsem na VŠE a Sociologii na UK

      Vymazat
  3. Fakt je škoda, že se na gymplu mineme... Tablo je boží, hned se mi líbilo a to i předtím, než jsem si všimla, že jsi tam i ty :D Trklo mě to až potom, co jsi v některém článku psala, že jste měli všechno s filmovou tématikou. :) Sluší ti to tam. :)
    Co se povodní týče, jsem ráda že už to je pryč. A to i přes to, že se mě samotné zrovna výrazně nedotkly...
    Jo a Star Wars sušenky jsou megaboží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diik :) Hlavne spousta lidi ani nepochopila, ze na tom table sedime jakoze v kine :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY