Tramvajové dobrodružství V.

Nejlepší akce jsou stejně ty, který vzniknou taknějak náhodou.
Sice nám oběma bylo jasný, jak asi bude další Tramvajový dobrodružství vypadat, ale že nás ještě něčím překvapí už jsme nečekaly.
Studený pivo&Teplá sprcha
==>>

V pondělí jsme jeli do Prahy na koncert  na výroční party Ftvs. Problém byl v tom, že jsme museli jet nějakou objížďkou kvůli koloně, ale to bravurně vyřešila moje navigace v novym mobilu, na kterou jsem hrozně* pyšná. Druhej problém-mega velkej déšť už ale jen tak nějaký udělátko (deštník) nevyřešil. Protože lidi prostě na koncert do deště prostě nepřijdou../nakonec přišli, když pivo z 10,-Kč začali točit zadarmo :D/
pěna co /v tu chvíli/ vypadalo jako ušní lalůček nebo embryo

Nasedla jsem do první tramvaje co mi jela do centra, a i tak jsem stihla slušně promoknout*. Na Můstku jsme si koupily super deštníčky a rovnou i víno. K tomu jsme na zkoušku vzaly jahodovou Fantu a řeknu vám, že nic lepšího jsem s vínem nepila. (Pře)sladkost fanty a kyselost vína se totiž skvěle kompenzujou.
Překvapilo mě, jak je stanice Můstek obří. Skoro přes půl Václaváku*, věděli jste to?

Party se konala na Ftvsáckejch kolejích a toho jsme taky patřičně využily, když nám začala být venku zima. Není nic lepšího než horká sprcha během kalení na úplně cizim místě. Vlastně je-dvě takový sprchy.

Nejvíc nejdrsnější deštník.

Pak jsme  ještě všichni jeli do centra, kde pro mě byl ukraden super pulitr Hogaardena, který jsem si vždycky přála!  <3 A cestou domu jsme potkali Johnnyho Násilníka alias nejvíc punkblogera co znám. Uuu celebrita!
Popocafepetl

Ráno jsem vstala asi v 7 a popřála Barče hodně štěstí ke zkoušce. A pak spala až do oběda. Dostala jsem mekáč až do postele a k tomu ještě banánovej muffffffin. Šli jsme si zaházet na koš a pak v tu úplně nejhorší dobu jeli přes centrum domu... N E S N Á Š I M pražský zácpy. Koho to jako furt má bavit -spojka-jednička-brzda-dvojka-brzda-spojka-brzda-jednička-blinkr, blinkr,blinkr-

nom nom


vypadám jak retard, ale kdo zespoda ne? A líbí se mi ty barvy. Není to upravovaný. Prostě bylo takhle popartový počasí :)

A kdybychom se vám nezdáli dostatečně roztomilí, tak po dlouhý době zase kousek ze života Joffreyho: 
BANG! (poslední dobou nejoblíbenější video :D)

*hyperbola

Komentáře

  1. na jakou školu chceš nejvíc? :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja nevypadam zespoda jako retard :P :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY