On the road

Jsem zpátky z Holandska a přežila jsem! 
Ani nevim co bych k tomu měla psát. Byla to asi nejlepší dovolená mýho života.
Jsem hrozně ráda, že to mám za sebou. /to nezní zrovna nejlíp :D/
-> jsem ráda, že jsem tam nakonec jela a všechno se nám takhle super povedlo
Každý den jsme spali někde jinde a nikdy najisto nevěděli, kde budem spát zítra. 
Snídali jsme na plážích a večeřeli v parcích, obědvali na benzínkách. 

.. a konečně už nemusím závidět lidem, co se rozhodli prostě někam odjet a jentak si tam cestovat. 
(největší fake fotka naší cesty.. ten nápis je ve skutečnosti focený zezadu a v počítači zrcadlově otočený-zepředu bylo prostě moc lidí a nedalo se to vyfotit :D)

Objeli jsme skoro celý Holandsko a poznali hrozně moc milých lidí. Vlastně úplně každý, s kým jsme se bavili byl hrozně milý. Někdo byl až tak milý, že nám dal peníze jentak, někdo nás vzal do domu na pláž a někdo nás dokonce nechal přespat u sebe doma.

Zítra vyrážíme do Berlína. Jupí. To bude zas trochu jiný kafe.

A srpen bude nuda :( A září? A říjen?



Komentáře

  1. Týjo, ty si takhle cestuješ? To je parádní.. Takhle s kámošema taky plánujem jet do Amsgerdamu, ale až nám bude 18+ :D
    závidím ti to cestování, doufám, že taky někdy takhle vyrazí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY