Star wars party etc.

Od středy to všechno bylo takový... příjemně náročný.
A předtim vlastně taky. Berlín nezklamal :)

Ve středu jsem pořádala Star Wars party a přišlo mi, že se fakt docela povedla. Bohužel sousedům už se to tak moc nezdálo a tak je to zatím asi poslední akce šťastně až do smrti (sousedů <= joke).
poznáváte aspoň někoho? :)
Škoda, že nemám moc fotek.. Já jsem šla za Padmé Amidalu. V Primarku jsem si koupila suprový kožený bílý kalhoty a topík a Padmé byla na světě!
k tomu ještě stylový drinky a občerstvení 
dalo nám to docela zabrat! 
bílá + černej Lando Calrissian :)

Další den se to tak nějak spontánně rozjelo v další párty v bazéně ve 4 lidech a zbytkovejch drincích. Škoda, že je nemám vyfocený, vypadaly totiž skvěle a ještě líp chutnaly! 
klasická letní pohodička (mám nějak v oblibě slovo "klasická" :D)

A v tomhle letním opojení jsem se rozhodla, že s těmi co zůstali pojedu zpět do Liberce, kde se večer šlo na další párty. Ta byla nakonec taky super, až na to, že sem (prej) kradla auta a tak.. 
jsme na tripu
Naučila jsem je tam pít paňíňo. A jestli někdo nevíte co to je, tak to je dobře. 
V pátek už to skoro vypadalo černě, ale naštěstí měl Míša černý svědomí a tak mi domluvil navečer jinou společnost, která se ukázala jako nejlepší možnost, protože jsme pak stejně skončili na stejný párty. Sice nás tam hrozně vyhejtovali, ale i tak to byla sranda, možná právě pro to. 
V sobotu jsem se vracela do Prahy za Domáčem, pak šli na véču a pak jela domu na party s holkama, ze který jsem se už tak trochu ulila, protože jsem to moc nedávala. 

A další plány? 
dovča s Domáčem, tentokrát počesku a nonstop (=v Čechách a bez stopování)
narozeninová oslava kámošky, kterou jsem nikdy neviděla naživo
brigáda
narozeninová oslava kámoše, kterýho jsem viděla 2x. 

Tak si to zas budu muset někdy sepsat. 
Berlínská zeď 

Berliner Weisser! 

první hotelová fotka. Doma k tomu ještě přibily pásky na ruku a boky, a pistol. F.Y.



já nevim co mám poslouchat..Nevíte?
nemůžu pořád poslouchat Cranberries,že jo (ale hrát na kytaru je budu hrát POŘÁD, to se nebojte :D)




Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY