Už to začalo

Vítej září!
(ještě trochu prázdninová berlínová)
Vůbec ale vůbec ale vůbec se netěšim do školy. Což se mi ještě nikdy v životě nestalo. Je to tim, že to bude něco úplně jinýho a novýho a to já nemám ráda (ikdyž sebe samu se snažim přesvědčovat, že jo) a taky tim, že se mi nechce, aby tyhle prázdniny skončily. Tak si je ještě prodlužuju jak to jen jde.


Poslední týdny prázdnin sem trávila v Praze, dokoukáváním Game of Thrones, občas se šlo někam do hospody, občas měl někdo svatbu, znáte to.
úplně bezvýznamu fotka.. prostě tu jen je a nic nedělá (tak jako já v Praze :D)

Pak jsem přijela domu a Joffrey tam nebyl. Tak jsem jela zase do Prahy, protože bych to doma nevydržela.
Pozvala mě Dita do bytečku (já se tak trochu hodně pozvala), udělali jsme si hezkej večer a následně hezkou snídani :)
Ž jako Joffrey

V pondělí měla Veruna rozlučku s Českem a v pátek Ráďa rozlučku se svobodou. Jo nedá se to moc srovnávat, ale obě byly skvělý :D
spaní venku na terase, úžovka :)

růžová výzdoba (moje práce! :D)

slečny a budoucí paní s korunkou :)

jídlooo (a výzdoba :D)

Bride to be :)

V pátek ráno jsem šla ještě s Teenou ke kadeřnici.. A dopadlo to jako vždy. Vim, proč tam nechodit.
"PŘED"
"PO"
(už se těšim, až to bude zase trochu jako "PŘED")

V sobotu jsme vyrazili do Liberce na minifestival hc kapel, na kterym se mi stejně nejvíc líbil nahej zpěvák jedný izraelský kapely  a zbytek večera v parku (..lese).
Zoo harmonics v Liberci
poleženíčko na mýtince

V prvnim týdnu jsem si stihla být docela nepříjemně nemocná (z čeho asii), dokoukali jsme GoT, vydělala jsem si 5stovek za prodej učebnic a takovejch těch věcí.
Pak byla další svatba, úžasná, v kostele. Pak mamky narozky na Havaji. Klasička. Trochu vína a koly na posedu s výhledem na spálenou zem. Úžo.
"můj novej kluk"

výlet na Kost

A pak? Týden naprostýho nicnedělání, kterej se snažim tak nějak postupně zaplňovat asi jako rozvrh na zimní semestr..
Pondělí: výlet do Prahy
Boty za 29? Cože?!
Středa: Třídní sraz s gymplem (po 2 měsících :D). Chyběli miii :-*
Mároš a jeho novej kámoš
Čtvrtek: nákupy s mamkou, moje barva pro tenhle podzim/zimu je brčálově zelená. Miluju ji asi tak od svých 3 let, kdy jsem měla v takový barvě voskovku, ale nikdy jsem to na sobě nedala znát. Ha! :D
Pátek: Vinobraní. Some déro for you. 

KONEC


Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY