Žijuu

Asi to chce příspěvek.

Žiju si ani nevím jak. (nemám prsa nemám znak) Ne, žiju si super (jen mam v poslední době fakt ráda písničky od Suchýho a Šlitra :D).
Na školu jsem si zvykla, baví mě. Z počátečního "uaa co tady sakra dělám" jsem si zvykla, a dokonce se i začínám těšit (..ale stále převažuje těšení na čtvrtek večer, protože to mi začíná víkend oujé).
s Jarjarem v baruu


Každý den dojíždím, ale už mi to ani nevadí. Většinou se s někym potkám v autobuse a nebo si čtu (mám "novou" čtečku, už jsem ji stihla rozbít, jupí, oprava za 2 tisíce, jupíjej).

Hrozně ráda jezdim v Praze MHD. Teda, když mám lítačku. Jezdim všude všudičce a dělá mi dobře pouštět starý lidi si sednou (jsem úchyl!), taky ráda pomáhám slepcům nacházet tramvajový zastávky, ale většinou mi trvá dlouho, než mi dojde, že na moje rady: "vždyť to vidíte, hned tamhle za rohem" asi jen tak nedají...

A celkově se mi v Praze dějou samý vtipný věci. Třeba, když v noci na Nuseláku hledám kde je jako ta tramvajová zastávka! a pak zjistim, že teoreticky už u zastáky jsme, ale prakticky nás dělí asi tak 100 výškových metrů.

Další historky už si nepamatuju.

Víkendy trávim v Liberci (dá se to tak říct a je hodně lidí, který mě za to nemaj rádi- jde to vůbec?). Minule na Paulim, kde jsem, přiznám se, nebyla. :X Ale skoro jo, takže se to skoro počítá :D
A teď znova. Liberec je totiž ta největší pohodička.

Poslední dobou poslouchám hodně to, co poslouchaj lidi kolem mě, protože sem líná si poslouchat něco sama. Třeba country. Když to někde slyšim, líbí se mi to, ale sama bych si to nepustila.

Teď trochu aktuálna. Jak se vám líbí volby? Byli jste volit?
Já jo.
Nejsem překvapená, nejsem zklamaná. Z čeho jako. Tohle je demokracie, tak máme to, co chce většina. Že jooo.

Mám ze sebe blbej pocit, že nic nedělám, a asi bych měla, ale nevim jestli už neni pozdě.
A omlouvám se, že tu nejsou žádný fotky a celkově je to dost nuda. Můj život ale v poslední době neni nuda, tak možná proto.

Těšíte se na Halloween?  Já snad poprvý v životě ne, protože NEMÁM kostým!
hott
Zdraví vás nový díly American Horror Story!

Komentáře

  1. Už ses dívala na AHS: Coven? Co na to říkáš? Připadám si blbě, ale zatím mi to nepřijde nic moc mno... :D JInak HAPPY HALLOWEEN! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj koukám na Coven a náhodou se mi to zdá dobrý. Aspoň se tolik nebojim :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY