You only live...twice

Ok, zase si něco napíšem.

Mám se super. Ikdyž teď zrovna moc ne, protože mě chytla klasická depka, která mě (v lepším případě) opustí až 30.ledna, kdy mám poslední (naplánovanou) zkoušku. V horším případě mě bude trápit až do léta, v nejhoršim případě..já nevim co je nejhorší případ.

a kolik sněhu máte vy? 



Včera se zas tak trochu rodinně slavilo. Pak se šlo tak trochu bobovat a pak tak trochu pít. Možná spíš hodně slavilo, hodně bobovalo a hodně pilo.
Nejlepší zážitek je stát na vrcholu skokanskýho můstku a před sebou mít mega kopec dolů a výhled na celý město. Nemám to vyfocený, neměla jsem mobil, protože by to asi nebylo úplně bezpečný (asi tak metr sněhu, asi tak milion pádů). (nejhorší zážitek bylo šlapat po schodech s těžkym bobem až nahoru).
Pak se šlo do města do jedný dost pochybně divný hospody, kde jsme si dávali lištičky (musela jsem to sem napsat, je to hrozně roztomilej název pro pánáky vodky s džusem :D).
lišta->lištička

To by bylo k tý nedávný minulosti, k dávný minulosti: škola mě stále baví, baví mě být v Praze. Dělám vůbec ještě něco jinýho? Minulý víkend jsem byla na koncertě (2 koncertech), supr supr (oba, až na to, že jsem tam ztratila šálu a čepici..). A taky mě velice potěšilo, když kluci z kapely vzkázali panu D., že má hot girlfriend (aano musim se pochlubit, fakt mě to potěšilo :D).
BFF a Star Wars kšiltovky

A ještě něco k blízké a daleké budoucnosti: netěšim se na Vánoce, netěšim se na zkouškový (to s tim souvisí), netěšim se vlastně skoro na nic (sakra, netěšim se na svůj život..něco je špatně.).
Vlastně: těšim se, až budu mít po zkouškách a až budu bydlet v Praze a teď už to i docela reálně vypadá, že fakt budu oujé. (daleká budoucnost)

máme novou kočku, jmenuje se Julie a není naše (ale ona si to asi myslí)


Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY