Don't grow up, it's a trap!

Hola hola!
bazénová párty ve vypuštěnym bazénu
Poslední dobou hodně zvesela :)
Všechno mě baví. Mám ráda tenhle svůj životní stav. Ikdyž mi občas přijde, že nesnášim jaro.. a přitom je tak hezký, nevim.. asi teda už vim. Vždycky na jaře v těhle krásnej dnech se stalo něco špatnýho. Tak to mám možná spojený.



Škola mě baví. To ale neznamená že jsem otrávená každej večer a každý ráno, když do ní musim vstávat. Jak sem někde četla - nevadí mi být ve škole, vadí mi tam chodit. Jakmile se tam dostanu tak už je to v pohodě. Baví mě, jak postupně začínám přicházet tomu všemu na kloub. Navíc první zkouškový dopadlo nadvýborně a tak se zas trochu víc cejtim, jakože možná i mám na týhle škole co dělat.

Naposledy jsme psala pár dní po Vánocích, což je vlastně docela dávno. Fakt je, že nemám nějak chuť (a čas) si vést blog jako dřív, ale vím, že mi to bude chybět.. Takže se pokusim.

Tak třeba.. znovu jsem si přečetla Hobita a až se naučim jak do čtečky dát Harryho Pottera tak se znovu pustim i do něj (aneb každodenní dojíždění si o to prostě říká). Mám novej notebook (k narozeninám), a je naprosto super, a můžu si ho brát i do školy (protože nedělá zvuky jako motor traktoru..). Moje narozeniny.. to mi připomíná, že mi bude 20. Hahahahaa.

Najednou už mi ale nepřijde, že se toho bojim. Neni to tak strašný jako 18. Nebo mi to zatim tak nepřijde. Chvílema se těšim a netěšim na narozeninovou party, prostě klasička. Snad se to povede.

Během ledna, února a března bylo docela dost akcí, který bych si chtěla zapsat.
Převážně maturáky gymplu a taky maturák Dity, na který jsem nakonec nešla :/.
Pak různý akce v Praze, nejčastěji teda výlety a obídky a kafíčka (=čajíčky) s mejma homies. Minulý týden jsme s Domem bydleli v Praze na bytě a už se čím dál víc těším až budu bydlet ve svym.

Abych nezapomněla, máme novou kočku, ale neni až tak moc naše.. Prostě je u nás.
tak trochu doják, poslední konert Mimo realitu a pár hozenejch podprsenek na podium

homemade aneb DIY aneb jsem fakt šikulka ale byly to nervy

plesíkovej makeupík

 kočičky na plese
 naše klasická fotka.. ale jinak jsme oba dva krásnýý :))
aneb zkoušim dotykovej display na notebooku :D

Instagramová fotka z výletu s Týnkou na Petřín
(jo a btw mám nový brýle a konečně vidim! :3)

a naposledy se jako správná foodblogerka pochlubim veganskym dortem k Valentýnu :))


A abych nezapomněla, tak tady je můj instagram (už i já!), ale holt mě nemůžete stalkovat anonymně, tak se přihlašte :D http://instagram.com/kannca

a ještě něco- už i já prodávám na Votočvohoz takže MRK

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY