PARTY 42 aneb hipsterství


Už je to nějakej pátek (konkrétně třetí pátek..) co jsem slavila narozky. Tentokrát v hodně netradičním stylu scifi-galaxy/galaxy-hipster. Nakonec se to docela chytlo a hipsterů i scifáků tam bylo hoodně <3 :D





Leelo, Multipas a Homiés

předparty selfíčko

ultrahipster kelímek na rum s kolou (a milion dalšího :X)



nečekaná a příjemná návštěva

skrillexové 

BFF
Multipass!
Snažila jsem se vymyslet i nějakou hezkou výzdobu, nakonec to dopadlo jen na světýlka (který nesvítily :D), scifi disko kouli, party ubrousky a speciální scifi misky (=obrácený nerezový pokličky od hrnců)+ alobal (to ale nebyla dobrá volba, protože byl na konci rozšlapanej všude po podlaze a musela  jsem ho ráno pracně odloupávat :/) + ještě jeden super nápad nasprejovat obří plakát s nápisem PARTY 42.. Dopadl stejně jako alobal. 

Klasicky přišlo strašně lidí a já klasicky usnula asi tak ve 2. Ale užila jsem si to. Škoda, že 20 je člověku jen jednou.. 


Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY