Žiju si jak...

..Honza Svoboda

což znamená asi ultradobře.
Týdny ve škole jsou pořád stejný, nebaví mě dojíždění, nebaví mě být doma, baví mě nakupování (když mám peníze => momentálně mě nakupovat nebaví), baví mě slevový kuponky do McD (ale BigMac už mi nějak přestává chutnat, pomooc), baví mě ukazovat revizorům že mam lístek, baví mě pořád vysvětlovat (cizím, opilejm, divnejm) lidem co znamená Homies na mym kulichu, baví mě jak je teplo (=vedro, protože toho kulicha nosim pořád)....

to je tak, když člověk nemá doma výtah a pak mu přijde hrozně exotický, když ho někde maj




baví mě jít na jedno pivo ke Guntherovi a přijít v půl 6 ráno, ale nebaví mě bejt nastydlá kvůli tomu, jaká byla ráno kosa. (a taky nosit -a fotit se - v homies čepicích, což si asi ještě v tomhle článku všimnete)
hrozně mě baví jezdit do Liberce a hrozně mě baví fotit fotky v tomhle super památníku, kterej tam postavili 100% kvůli selfie fotkám 

baví mě používat slova jako chillošek a myslet je ze srandy, ikdyž se vážně dějou.
(a taky mě baví ten rozdíl kvality mezi fotkama z mobilu a zrcadlovkyyy :D )


moc mě nebavilo udělat ten večer asi tak 20 stejnejch selfie fotek, jen kvůli tomu, že na každý Týnka vypadala nějak divně (ok, já na pár taky...)

večerní přechod z baru do klubu, sobota večer a v Liberci nikde nikdo. 

(fotka co vypadá jak screenshot z filmu:D)-Hentai Corporation
Asi moje první fotka s celou kapelou..Na jejich koncert jsme šly s tim, že si určitě musíme udělat alespoň se zpěvákem památeční fotku. Po jejich koncertě jsme to trošku zvažovaly, jestli se k němu chceme vůbec přiblížit (odnesla to Týnka, chachaa). 

Když jsme vešly do klubu (asi tak v 9), tak tam bylo tak 6 lidí, to je docela krizovka. Na baru nám řekli, ať už rozhodně nikam nechodíme, že Hentaiové začnou hrát tak za hoďku. Což jsme jim samozřejmě nevěřili a šli si sednou někam jinam. Teď tomu skoro nevěřim, ale fakt bylo počásko na to, sedět venku na zahrádce. 
Koncert, jak už jsem psala, byl hoodně divnej (a někdy i dost nechutnej :D). Dřív se mi to tak nezdálo, protože jsem nebyla hned pod podiem a neměla jsem brýle.. 
Pak jsme vymejšlely jak jim teda říct, ať se s náma vyfotí a najednou přišel klávesák a začal se s náma bavit, jak jsme hrozně hezký a odkud jsme a tak. Nakonec nás tam balili asi ještě 3 další kluci, což nebylo moc příjemný (až na ty drinky, který jsme pak stejně dávali bratránkovi :D). 



Komentáře

  1. aaale kecy :D prej nepříjemný

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úžasně vtipnej a čtivej styl psaní! :D a ty komentáře k fotkám :D bomba! A ty čepice vám holky opravdu sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jn.. nezbejvá mi nic jinýho :D než pokračovat v dodělání školy..
    jinak ten design už je novej.. ten článek byl starší)) :D děkuju

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY