#300tisicmilionudaysofhappiness

Tak si řeknem, co se za ten měsíc od posledního nepsání asi tak událo.
Jelikož si nepíšu deník, ani diář (což mě štve a asi to v mym budoucim životě změnim), tak si nepamatuju co se dělo. To je taková moje nemilá vlastnost. Dřív sem myslela, že se to týká jen akcí, kde se pije, ale nee, týká se to celýho mýho života. Prostě zapomínám.
Na to by se mi právě hodil ten diář.. a nebo fotky, kdybych teda v dnešní době na akcích ještě někdo fotil -_-

Tak začneme..
na konci dubna byla pouť, která byla megasuper, ikdyž pak dost pršelo...
Vepř'Olsens Twins + vodkaktus





asi tak den na to jsem se učila jezdit na skejtu, oujé. Bavilo mě to a prej mi to i šlo (tomu teda moc nevěřim), každopádně šlo mi to až tak dobře, že sem pak skončila s roseknutou bradou na pohotovosti (mám krásnou jizvu-bouli na bradě ještě doteď)
Hned den po vydání stehů jsem jela na víkend se studentskym spolkem, jakože se budou řešit důležitý věci. Moc se toho neřešilo, ale byla to zábavička :))
v Karibiku
Pak už tak nějak začalo zkouškový... To je asi ten důvod, proč píšu zrovna na blog. Protože bych se měla megaučit.
aspoň že ta učebnice byla tak hezky růžová (btw bylo to zrovna na den 10letýho výročí Mean Girls :)) ) 
V pondělí mě čeká z tohohle předmětu zkouška, jupíček.
A dáál?
Už jsem tu psala, že máme úžasný roztomilý koťátka?




Všechny tři jsou strašně krásný a roztomiloučký. Nejradši bych si je nechala všechny.. Ale Princezna už je zadaná, Teddyho si nechá bráchá a Domáče si beru na byt (hádejte kdo je kdo! :D)

"Domáče si beru na byt" je vlastně tak troch dvojsmysl, protože spolu půjdem bydlet :) Minulý týden už jsem v našem bytě přespala a zatim se tam teda jako doma necejtim :D Bude to asi potřebovat hodně péče a lásky a času a peněz. 

Hlavně těch peněz. Ale asi snad mam na léto (a dál) brigádu.
<3
Můj druhej narozeninovej vegan dort. Trochu se mi nepoved, ale prej byl dobrej noo

A jedna věc na závěr- na konci června jedu do Paříže! Na konferenci o lidských právech :)) Těšim se oujéé.



už se těšíte na nový SW? :)


léto 2012 a moje aktuální Plocha na notebooku :) 

A ještě sem dám dva moje super zkouškový outfitíčky na domácí učeníčko ( :D )
asi tak o 20 kilo víc než normálně
o tohle tričko jsem se snažila už asi tak 2 roky (od tý doby co ho Elle vydala a já si ho nekoupila :D), ale nikdo mi ho nikdy nechtěl prodat. až dneska. A zadarmo! Děkuji Petyy :))

PS: včera jsme si (zase) koupili bazén(ek)! Takže už se těšim na letní drinkoparty :) 
PS II: Asi je to divný, ale přijde mi, že mam v životě fakt štěstí. Jen o tom nesmim moc mluvit, jinak mě panbů potrestá, protože ješitnost je ďáblův nejoblíbenější hřích ( viz film Ďáblův advokát)

Komentáře

  1. Koťátka máte nádherný! Ale nedokážu tipnout, které je které :D i když princezna je určitě ta s korunkou :D a Domáč je ten nejvíce do černa? :D A nový Star Wars? :O Nene! O tom jsem vůbec nevěděla! Tak to se už těším :) a zkouškové outfitíčky jsou božské :D

    OdpovědětVymazat
  2. jéé .. ty mě máš na ploše ? :D

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju a taky gratuluju ke zkouškám =) takže budoucí spolužačka jo? to tě budu muset trochu zneužít xD nee neboj jenom bych potřebovala poradit, jak je to s učebnicema. u každýho předmětu je jich napsaných milion a přitom všichni tvrdí, že je skoro nebudem potřebovat. který jsi používala ty? případně nechtěla bys mi nějaký prodat?? xD jo a v jakým jsi spolku?.. btw ty koťátka jsou fakt rozkošný! :3 a užij si paříž !! =)
    BeeDee (beedee-world.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kapelka není špatná, i když mi přijde, že je to úplně jiný styl než WCAR xD Fakt ti stačily 3 učebnice? A jinak se učíš z nějakým materiálu na webu nebo jak??

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné fotky :) Krásna macicka :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY