Letní dobrodružství 2O14

dloooouhej článek o tom, co asi tak celý prázdniny dělám 
1) konec června tak trochu TRAMVAJOVÉ DOBRODRUŽSTVÍ
Po hrozně dlouhý době jsme se s holkama domluvily na mini akcičku v Praze. Koupily víno, prošly se na náplavce, objevily Meetfactory, kde se měl promítat film, ale nakonec tam byl jen koncer Dana Bárty, na kterej sme taky nešly..
Pak se jelo k nám na byt, na další víno a nakonec do Retra. A pak spát a následující den hurá do Francie.
Meetfactory


promítačka

 velká malá

2) Šlapadla se Sochou 


3) Voda 
Tenhle rok se jela Morava. Už ve vlaku byla klasicky sranda, pro někoho až moc velká sranda :D
Škoda že první den a část druhýho úplně totálně mega pršelo. Nicméně nám to nevadilo a skoro všichni, promočený od deště, se ten den ještě překlopili, aby náhodou němeli něco suchýho.

Jeden den jsme omylem přejeli kemp, kde jsme měli spát, takže nám cesta do dalšího dala trochu zabrat. 
Jinej den sme se s Týnkou zase skoro utopily, když jsme byly ponechány, my antitalenti na zadákovství, našemu osudu. Vážně jsem se v tu chvíli dost bála a rozhodně mi to nepřišlo jako sranda, ani teď když na to vzpomínám...


záznam z GoPro fotek :3 :))


4) Přestavba bytu
Od začátku června tak nějak bydlím v Praze. A teď už je náš byt konečně ve fázi, kdy vypadá jako byt, kde se snad dá i trochu bydlet. V pokoji jsme malovali, sprejovali, koupili novou úžo patrovou postel, koupili elektronický bicí (který jsou úplně kouzelný! :D). Prostě už se mi tam začíná rýsovat domov II. 

5) Kryštofkemp v Hukvaldech
Do Hukvald jsem vyrazila s Maki, protože jsme jako jediné statečné neodpadly. A myslím, že se ta komorní akce docela pěkně vyvedla :D :X
mrňouškové

První den jsme celý strávily s jejíma sestřenkama (supercute), hrály fotbal a následně sbíraly jablka jako trest za prohru :D 
Druhý den byl v plánu Kryštofkemp. Bylo úplně nádherný počasí (=vedro), ještěže mezi koncertama stříkali vodu z hadice a rozdávali kloboučky. Škoda že jsem svůj klobouček ukořistila až tak pozdě... Kdybych měla něco na hlavě dřív, nemuselo to dopadnout tak jak to dopadlo (=hodně špatně). 
Všechny koncety byly úplně úžo.. Mňága, Marek Ztracený.. no ale nejlepší byly samozřejmě Kryštof. A to to ani neni moje oblíbená kapela (teda teď už možná jo). Prostě Richard Krajčo je naprosto úžasnej a s lidma to vážně umí. :) 
svaloušové

Richard, klobouček a bezva kempový  kelímky

Večer jsme pokračovali ve vesnický hospůdce, která bohužel patří Maki tátovi.(=drinky zadarmo=>hodně drinků=>nic moc ráno). Za večer jsem vylila asi tak tři půlitry piva a to jsem ani nebyla moc opilá, prostě ze svojí vlastní (ne)šikovnosti. 
Ráno se jelo domů, 3 hodiny do Prahy.. asi nejhorší cesta vlakem, teda pro mě. Jinak objektivně linky Leo Express jsou docela dost pohodlný a cenově daleko příjemnější než ČD.

6) Koncert Another Fake Heroes 1.8.
Úplnou skoro náhodičkou se nám podařilo sestavit čtyřčlennou posádku, která se vydala do jižních Čech. Cestou jsme se stavili na spontánní koupačku u rybníka a nespontánní minigolf /nesnášim minigolf../. Celou cestu byla nehorázný vedro, jen když jsme se svlíkli do plavek tak se zatáhlo.. no co, klasička. 

romantika v ČK

Konečně jsem se podívala i do Českýho Krumlova. To je tak krááásný město :) Navíc jsme tam přijeli asi tak v 7 a Krumlov byl celej zalitej večernim sluncem. Prostě největší romanťárna na světě. 
Cíl naší cesty byla Horní Planá, kde na festiválku hráli Skywalker a vrchol večera Another Fake heroes. Když jsme dorazili na místo, hrozivě se zatáhlo a zvedl se vítr, takže to vypadalo, že se schyluje k největší bouřce za posledních tisíc let. Stan nám při stavění skoro uletěl a ochladilo se asi tak o 20 stupňů (někteří z nás neměli nic jiného než sandále a někteří zas neměli ani mikinu. Sandále se nakonec vyřešily upgradem ponožek a mikina se zapůjčila). Docela překvapivě pak žádná mega bouřka nepřišla, jen trochu pršelo. Ale v noci se vyjasnilo a byly i vidět hvězdy. AFK na koncertě natáčeli klip k jejich písničce Brighter days, což bylo dobře, protože jsem od nich jinou neznala ( :X :D) a tahle je 100% nejlepší. 
s Another fake hrdinama

Spát se šlo asi tak v 5 (já asi tak ve 4), vstávalo se asi tak v 9, protože jsme měly odpoledne práci v Praze.. Cestu zpátky sem řídila já a ne uplně sem vychatala jedno předjíždění karavanu, divim se, že jsme to přežili a že nás ani nikdo nevytroubil. No co. 


7) minicyklovýlet s Týnkou
Po 6 letech jsem mě konečně Týnka vzala ke svý babičce a dědovi. Nevim proč to nebylo dřív, když jsme to měly v plánu už hodně dlouho a já to tam mám tak ráda. 
Jely jsme na kolech, v báglech sbalený plavky, připravený na největší vedra.. Hm, přijely jsme, zatáhlo se, přišla bouřka, lilo jako z konve. Čekaly jsme až přestane trochu pršet, vyjely jsme a v největšim kopci nás chytlo totální vedro. Já nevim jestli to tý Přírodě přijde vtipný, mně teda NE! 
jo a PS: miluju brambory na šlehačce s kuřecím masem, díky babi <3 


A volnej čas si vyplňuju brigádou. Yes, moje první real brigáda. 

Je super, že srpen pro mě není poslední měsíc prázdniny, začínám až v říjnu chaaa.
V plánu mám ještě Budapešť a holčičí road trip, a nějak nevim kam se těšim víc :)

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY