Hello. Hello. Follow me. OK.

Zkusim se zas vrátit do starejch kolejí a psát si "deník".

Zjistila jsem totiž, že si skoro nic nepamatuju. Kdybych neměla fotky a blogy, tak si nepamatuju co jsem všechno zažila, což je celkem bída, protože jak si pak mam pamatovat, kdo vlastně jsem.

Proto jsem se rozhodla to zkusit znova, sice si myslim, že to a) nevydržim b) bude strašně trapný c) prostě to  bude jen jedinej výkřik do prázdna za dva měsíce. Ale i tak to zkusim.

Tak co se dneska stalo.

Nic. Ale je první adventní neděle a tak jsem si už včera večer připravila cute věnec.
studentský minimalismus


Mám omezený náklady, protože na bytě jsme nic vhodnějšího (než napůl plesnivý pomeranč -> ta plesnivá půlka už je v koši) neměli. A taky jsem měla zakázanou jakoukoliv vánoční výzdobu, protože prej Vánoce jsou kýč a hroznej svátek. 
Což si teda nemyslim. Vánoce mam hrozně ráda, jen se trochu bojim, že je zase strávim v předzkouškový depce. 
Aspoň jsem si dovolila vyvěsit na záchod ultrakýčovitho Santu, lezícího s dárakama na zádech po žebříku. To máš za to! 

Nevim jestli jste si toho všimli, ale minulý pátek byl Black Friday, a kdo by snad nevěděl, co to obnášelo, tak to znamená mega slevy a mega lidí v obchodech. Já se vlastně celkem náhodou dostala zrovna o tenhle pátek do Palladia a to bylo fakt peklo (ikdyž ne takový peklo jako v sobotu v Tescu na Andělu. Fakt jsem neměla nervy na to, stát půl hodiny frontu -_-). V Palladiu jsme byli ale hlavně na jídle (lososový burger :3), protože už nám po tom obědu v sushi restauraci vyhládlo (aano, konečně jsem využila poukaz, co jsem dostala k Vánocům, a vyrazila na extrémně drahý (ale dobrýý) sushi, oujé!).

Konečně jsme se dokopali k založení události na party na Konec světa. A jsem pyšná na svůj "výtvor" AKA plakát. 

To je asi tak veškerá moje dnešní činnost. 
Jo ještě hraní Abe's Odyssea.

Jinak minulý týden jsem byla na koncertě Paulieho v Liberci. Koncert pecka, ikdyž mi pár detailů večera vypadlo. Ale moc dobře vim,  jak sme pak pařili na podiu až se Kennymu natřásala aparatura (a vyhnal nás..:D)!
Nakonec se večer protáhl až do rána a mě se zrovna zastavily (moje milovaný) hodinky. 
homies jdou na Paulieho (mám novej kabát, po 5 letech)


jak jsem si celou dobu myslela, že je půl 6 ráno a ono už dávno ne.. Nevadí. Ale v 9:00 jsem na autobus do Prahy nevstala. Nečekaně.

Svůj pobyt v Liberci jsem si teda protáhla do neděle. V sobotu večer se zas šlo někam ven. Ale byla jsem totálně mega mrtvá. Jak jsem ale zjistila asi v půl 2 ráno, tak jsem si to jen nalhávala, protože stačil jeden dobrej song (tak trochu vzpomínka na páteční afterparty) a energie se dostavila sama. 

Večer jsem ještě v Praze dopisovala seminárku a vyrazila na Dlouhý, Široký a Krátkozraký do Divadla Járy Cimrmana. 
číslo sedačky 13 + číslo do šaty taky 13! :D MAGIC

A to je vše. 
Na tenhle týden mám v plánu přežít 6 hodin v práci, oslavit bratránkovi narozky, vypít co nejvíc svařáku na Mikulášský párty (nemám ráda svařák, ale je zadarmo SRANDA), konečně popřát k narozkám vepřové slečně a na pátek ještě plán nemám. Myslám. 

Tak zase zítra. 



Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY