Neviem už

Omgg, listopad? To jako vážně?

Mám tak trochu pocit, že ten čas chce hrozně moc někam utýct. Rychle a daleko.
Nebo možná pocit, že já zůstávám pořád stejná a všechno kolem mě zůstává stejný a zároveň věci vně mě se mění, a proto mi přijde, že čas utíká tak rychle? Nemělo by to spíš být naopak a já se měla cítit jak šípková Sněhurka, když usnula a čas kolem ní běžel dál?

Jenže já neusnula, a až se za pár let (ne)probudim, tak nebudu pořád ta stejná Sněhurka ale už uplně někdo jinej. Logicky.
To si řikám až moc často, jestli neni třeba čas na změnu. Jenže já vlastně ani žádnou změnu nechci.

Nejlíp je to asi vidět na moji touze mít barevný vlasy. Nejsem si totiž až tak moc jistá, jestli to vážně chci a tak bych si nikdy nekoupila barvu, ale kupuju pořád jen hennu, protože VIM, že mi nechytne a já si budu moct jen stěžovat, že zase nic.

Nebo třeba jet někam do zahraničí. Omg, jasně že chci. Ale když na to vlastně přijde řeč, tak nevim kam a vim, že se mi tam až tak moc nechce.

Takže jsem teď na takovym divnym bodě.. mrazu? zlomu?

Co mám teddy jako dělati?
Koupit si konečně normální barvu, splnit si "přání" a zničit si vlasy, nebo si užívat toho, že mám jinak vlastně úplně skvělou přírodní, ale pořád přemýšlet o tom, že by to mohlo být lepší?



 X





Komentáře

  1. ja nedam na farbu na vlasy dopustit :) podla mna s vlasmi urobi divy!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY