Až na vrcholky hor

Středy mám ráda. A včerejší středu jsem měla hodně ráda.
Asi po třetí za semestr jsem zavítala na přednášku o Statistice a trošku mě to zamrzelo, že tam chodim tak málo, protože mi přišla fakt dobrá. Ale jinak to holt nejde, když jsou v úterý party a člověk pak má vstávat už na 10?


Výjimečně mě bavila i druhá přednáška, což asi bylo způsobený tím, že přednášel někdo nový. Měla jsem v plánu jít ještě na debatu o služebním zákoně, ale tu stejně zrušili, tak jsem aspoň byla dřív doma a mohla se vypravovat na večer.
Vlastně jsem si jen uvařila jídlo (celej hrnec halušek se zelím a celej sem ho snědla, chachaa) a pak si zalezla do postele, abych nezmrzla (aneb, my vs. topení, 1:0, tzn. pořád netopíme, protože nechceme!:D)

Večer jsem vyrazila zpátky do školy na schůzi, kde se toho vlastně ani moc neřešilo, jen se pila sangrie, abychom se tak hezky připravili na akci, která byla dole v atriu fakulty. Ještě než jsme tam ale došli, tak jsme vypili další sangrii a půlku ruma, teda to já ne. Ale prostě tak nějak.



A pak jsem zažila úplně nejlepší zážitek! Někdo nás zpravil o tom, že jsou otevřené dveře na střechu školy a tak jsme se tam samozřejmě nahrnuli a vylezli až úplně nahoru. Vlastně to bylo asi celkem nebezpečný, vzhledem k tomu, že ty schody nahoru připomínaly spíš žebřík a já se držela jen jednou rukou, protože v druhý jsem držela skleničku -_-. Ale ten výhled stál úplně nejvíc za to! TOP všech TOPŮ, když jste na stejný úrovni jako Hradčany .

Pak jsme teda konečně sešli dolu mezi ostatní smrtelníky a tancovali a tancovali a tancovali na celkem divnou hudbu, ale co se dalo dělat. Potkala jsem tam ještě pár kamarádů a seznámila se konečně s nějakejma dalšíma lidma z ročníku, škoda že už si zas nepamatuju, kdo to byl.

tadá

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY