Bossá

Dneska se mi stala věc, u který bylo jasný, že se jednou stane, ale já se ji snažila skoro celej semestr odolávat. Nevstala jsem na ranní angličtinu.

Zvonil mi budík v 6:50, dokonce jsem se i vzbudila a racionálně uvažovala, jestli mi to za tu námahu stojí. V mojí rychlorovnici mi vyšlo, že teda jako nestojí a šla znovu spát. Ale místo spaní jsem si jen řikala, jestli jsem tam neměla radši jít a jestli mi to nebude chybět..

Šla jsem teda až na tělák, kterej jsem taky skoro nestihla. Netradičně jsme celou hodinu cvičili na bosuballech a byla to hrozná sranda. A taky docela náročný. Asi nejnáročnější hodina. Ono se to nezdá, ale nemít pevnou půdu pod nohama je celkem makačka.

Z přednášky si vybavuju jeden světlej moment, kdy jsem se fakt smála vtipu přednášejícího. Teda vtipnýmu výkladu ohledně eurosměrnice. Asi to tu nebudu popisovat, protože to reálně až tak vtipný nejspíš nebylo.

Oběd jsem klasicky nestihla, ale stihla jsem bagetu v bufetu.
A pak hurá do práce. Cestou jsem začala číst novou knížku. Jen teď nevim jak se jmenuje. Ale zatim dobrý.
Od příště mám v plánu číst ústávní systém a něco takovýho.

Cestou z práce jsem asi 20min čekala na jednu blbou tramvaj, která stejně nejela a pak radši šla od metra pěšky než čekat na další. Jako bonus mě ještě krásně ošplíchlo auto, oujé, to je den.

Den, kdy má Teenka narozky! Takže všechno nejlepší, jestli tuhle vykopávku ještě někdy čteš :))
Vánoční výzdoba pokračuje:

a končí

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY