Mejdolo

Včerejšek byl náročnej.
Vzbudila jsem se asi o hodinu dřív než jsem musela, ale vlastně mi to ani nevadilo, protože první co jsem viděla (a posílala jak největší trapka všem na snapchat:D) byl zasněženej výhled z okna. Taky jsem se aspoň s předstihem dozvěděla, že tramvají se do školy nedostanu a mohla se podle toho zařídit. Vtipný je, že změnou dopravního prostředku jsem byla ve škole ještě dřív než obvykle.. Ale komu by se chtělo každej den chodit ty schody do metra nahoru dolu a na přestup, když může jet celou dobu tramvají?

Školu jsem měla od 10 do čtyř, ze který se nakonec vyklubala škola od 10 do dvou, protože jsem si nakonec uvědomila, že další dvouhodinku s takovym učitelem už bych asi nedala. Aneb, kdo tady nebude mít předtermín? A komu je to už vlastně jedno?
Ale jak jsem odešla dřív tak jsem úplně náhodou potkala spolužačku, kterou jsem neviděla asi tak rok! (a aby toho nebylo málo, tak jsem ji potkala ten den ještě jednou, miluju náhody:D)
Po škole jsem byla domluvená s Ditou, vyrazily jsme na klasický úterní nákupíčky. Cestou jsem ještě zařídila pár věcí, který si můžu odškrtnou z mýho todo listu.
Zašly jsme spolu do Tesca, abych utratila super výhodný kupony od ClubCard. Já tohle naše Tesco úplně nesnášim. Nejenom proto, že je drahý, ale hlavně jak je to na dvě patra a když chci jednu pastu na zuby tak už musim nahoru. Nejvíc šílený tam jsou ale ty fronty. To je fakt bída. A to, i když chodim na samoobslužný pokladny.

K nákupu jsem přidala ještě jednu flašku pro Míšu k narozkám a jedno okurkovomátový frisco. Pak jsem se připojila k bráchovi, kterej zrovna dorazil ze školy a šli jsme znova do toho hroznýho vobchodu nakoupit věci na večer.
K večeři jsem osadníkům udělala špagety, a než jsme stihli dát jednu partičku Bangu, tak dorazil oslavenec + Tomášek. Pak jsme si zahráli všichni a pak ještě Jenga věž. Což byl pro některé kámen úrazu.
Míša od nás dostal jako dárek poznávačku pití (ale to, že v tý flašce od Jacka byla zrovna Stará Myslivecká fakt nepoznal) a následně jsme dárek doplnil o velmi praktický využití - nádobku na mýdlo. A tak vzniklo Míšovo mejdolo.
a teoreticky by mělo vypadat nějak takhle:



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY