Piňacolada

Pátek byl úplně maximálně nabitej den.
Ráno jsem se ale musela vypořádat s naoko nefunkční tiskárnou, která mi odmítala vytisknout úkol na angličtinu. Po třiceti minutách snažení a po asi osmi restartování počítače a tiskárny na střídačku se to nějakym záhadnym způsobem vytisklo!

Po angličtině jsme šli klasicky s Vaškem na oběd do úžo pizzerky, kde jsem si dala zapečený brambory s klobásou a sýrem. Když mi je přinesli, byla jsem trochu naštvaná za tak malou porcičku, ale ve finále jsem to ani nesnědla.

Na odpoledne jsme byly domluvený s jednou moji kamarádkou, co ji znám už asi tak 8 let, ale nikdy jsem ji neviděla, že se konečně uvidíme a někam zajdem. Už jsem ani nečekala, že se někdy fakt potkáme. Ale jo, potkaly a bylo to skvělý.
Zašly jsme do Kočkafé, a já si tu kavárnu úplně zamilovala. To bude asi tim, že miluju kočky. A kočky milujou mě!

Měla jsem čas jen do 4, abych stihla vyzvednout fotečky pro Týnku (teď už to můžu prozradit!:D) a stihla bus domů. Ještě jsme se ale stavily v mojí oblíbená drogerii a já si zase koupila hennu, takže teď budu snad konečně černovláska, ikdyž podle všech už dávno černovláska jsem:D

Večer jsme se stavili za babičkou a dědou a vyzvedli si nadílku od Mikuláše, pak předali "dar" mamce k svátku (která už skoro začala nadávat, že jsem si na ni ani nevzpomněla a já pak jako překvapení vyskočila ze dveří s tim, že jsem speciálně kvůli ní přijela o den dřív z Prahy). Večer jsem dodělávala dárek pro Týnku a pak vyrazila do čajovny na večírek, cestou jsem se stavila ještě v Rendě a potkala tam druhou Teenku a taky ji opožděně popřála, ale bohužel bez dárku, tak to budu muset napravit zase příště.

V čajovně jsme rozjeli hroznou party s hrozně moc drinkama. O půlnoci nic netušísí Týnka dostala narozeninovou písničku, dort s 21 svíčkama (bez dortu), hobla a dárkyy. A taky narozeninovej drink kyblík cuba libre, oujé.

Domů jsem jela asi tak ve 2..? A nebyla to moc dobrá cesta a ráno taky nebylo dobrý.
A dnešek taky nebyl dobrej a zítřek taky nebude dobrej. Bude ještě někdy něco dobrýho?

(PS: domácí sushi dneska dobrý bylo, ale to je asi tak všechno)

KONEC

Jo a ten článek jsme mohla nazvat jakkoli od jahodový tequilly, zelený, bílýho medvěda, cuba libre, přes piva a vína až po pinacoladu. Ale hádejte proč jsme vybrala právě ji? Protože je jediná tak špatná, že její špatnost plně vystihuje můj dnešní den.

Komentáře

  1. Wau, bílý medvěd? :D A na fotce Vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bílý medvěd je něco jako bílej rum a smetana (mlíko?), takže asi nic pro tebe (ikdyž s rostlinnym mlíkem by to asi taky šlo :D). každopádně to bylo výborný:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY