Shake up your happiness

Čtvrteční vstávání bylo nad očekávání jednoduchý. Na seminář se mi podařilo přijít včas, což se nepodařilo asi tak 50% ostatních, ti teda nepřišli vůbec.

Po další hodině přednášky jsem jela hned domů, měla jsem v plánu koupit si odžmolkovač, ale bohužel mi plán nevyšel. Ale alespoň jsme se potkaly s Verčou (a včera s Kubou :D) na Andělu, což bylo super, protože jsme se dlouho neviděly. Řešily jsme různý věci- bomby v Tescu a tak..

Jako vždy jsem měla už strašnej hlad, ale naštěstí někdo nechal na sporáku celej hrnec těstovin s tofu, takže mňam mňam jsem ho celej snědla.
S Domem jsme začali hrát novou hru, Dishonored, a zatim to vypadá celkem cool.

Večer jsem byla domluvená s Ájou, že půjdem oslavit její narozky, a užuž jsem si myslela, že na mě snad zapomněla, ale nee. Šly jsme na jídlo k číňani (=klasická mega porce, že mi zbylo ještě a dnešní oběd), předala jsem ji dary a pak jsme k nám a cestou se stavily za Zděndou v pizzerce. Poznal nás! Teda poznal i mě! To bylo milý:)



U nás jsme si zapnuly vánoční písničky a světýlka, uvařily kafe (!) a snědly pár čokoládiček z adventního kalendáře. Prostě having a good time.
Ještě před odchodem jsme stihly nafotit serii hrozně cool fotek v odrazu vánoční kouličky a v odrazu našeho úžasnýho magickýho zrcadla :D
sexybitches


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY