Soví maso

V neděli jsme měli slavnostní oběd, protože mamka měla svátek.
Dala jsem si vepřovou panenku v bramboráku, což je na mě hodně netradiční volba, protože v tomhle lokále si většinou dávám hamburger nebo buffalo wings. Něco se děje!
Odpoledne jsme byly s Týnkou fotit kvuli jejim dilnám ve škole, jsem zvědavá jak to vyšlo.
No a večer jsem jela zpátky do Prahy.

Pondělí bylo klasicky nepříjemný vstávání na 8, ale pak už to šlo. Nějakým záhadnym způsobem mě bolí svaly na zadku. Možná to bude z těch dřepů na jedný noze (ze kterejch sem měla hroznou radost, že je dokážu!!:D)

Odpolko jsem zašla s Elis do Costa Coffe na 1+1 kafčo zdarma. Miluju ty jejich kelímky! (Costa vs. Starbucks 1:0)

A potom ještě s Týnkou ven do jejího zamilovanýho Papilote papírnictví a do Analogu pro mini Dianku. Oba dva to byly hrozně úžo cute obchůdky :)
Nakonec jsme si zašly ještě na večeři k Houmrovi a já si dala naprosto výbornou marinovanou krkovici, mmmm :D
Večer jsem už ani neměla sílu dělat něco do školy a tak jsme si jen začali číst Batmana, a celkem mě překvapilo, že už se nemůžu dočkat dalšího dílu, jak to bylo skvělý:)

V úterý na semináři MPV všichni řešili jejich neuznaný seminární práce a já si jen v duchu řikala, jak se to zrovna mně povedlo, že mně ji uznala. Bomba.
Měla jsem v plánu jít na oběd, ale nějak mě (v Menze) nic nezaujalo. Zaujalo mě ale jídlo ze středy- sojové maso na pórku a tak jsem si řekla, že si to uvařim dom.
Cestou jsem se teda ještě rovnou stavila pro ten druhej díl Batmana (Soví město) a když jsem se pana prodavače ptala, jestli je tu knížku kdyžtak možný vrátit, protože nevim, jestli ji už náhodou dřív nekoupil Domáč, tak řekl, že to samozřejmě možný je. A pak, jestli jsem si vědoma toho, že už je to druhej díl, slečinko. No jasně že jsem! Ale nebyla jsem si vědoma, že jsem si ke kase přinesla komix v pevný vazbě a tak mě cena 789,- trošku vyděsila. Ještěže se to dalo (celkem jednoduše) zachránit..

Doma jsem teda začala vařit Menzovu specialitku, ale nějak to nedopadlo. Teda mě to chutnalo moc (aneb ještě lepší kuchař než já je můj hlad), ale Domovi moc ne. Vlastně se tomu ani nedivim, bylo to celkem suchý (protože mě nenapadlo, jak udělat omáčku, ale teď už to vím!) a pro něj bez chuti (=tzn. nebyla tam asi tak tuna chilli a jinýho koření).
Večer přišel úplně náhodou Borek a přines pár pivek, tak jsme si dali malou party v kuchyni a já pak šla spát, protože jsem ráno vstávala zas na 8.

Dneska se mi stala nemilá věc a to, když jsem dopsala sešit. Znamená to, že je konec semestru a že jediný co následuje je předpeklí AKA zkouškový.
Dobrej bod v tomhle dni (vlastně jich bylo víc) bylo oběd- losos s koprovou omáčkou, lahůdka:)
A pak návštěva Barči a její kočičky. Celkem spontánní návštěva. Měla jsem zrovna pizzu v troubě a čaj v konvcici, když mě napadlo ji napsat. Měla čas do 6. Tak jsem vyndala upečenou pizzu z trouby, nasoukala ji zpátky do krabice, popadla konvici z čajem a přeběhla ulici, protože bydlíme hned vedle.
A i přesto jsme se tenhle semestr byly navštívit jen 2 -_-. Smutný.

perníčky v uchu od Mikuláše, dík Mami:)

PS: Máme na bytě 15,8 stupňů. REKORD.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY