Šťastný nový KONEC SVĚTA

V posledním předvánočním týdnu jsem se věnovala hezky vánočním aktivitám. Nákupy dárků s bráchou ve stylu:
Co třeba tohle?
-Vždyť je to naprostá blbost!
 -Ale stojí to jen 15korun 
-A komu to jako dáme? 
-To se ještě vymyslí. 
-Ok.

Rozhodla jsem se totiž že budu bojkotovat tuhle hroznou vánoční honičku za zbytečnym utrácením. Naprosto nesnášim, když si jdu do Tesca koupit mlíko a rohlíky a musim čekat půl hodiny, abych se vůbec dostala k (samoobslužný) kase, protože prostě lidi nakupujou tuny zbytečnejch věcí, jen proto, aby něco nakupovali. A pak si jen stěžujou, jak je ty Vánoce vyšly draho a že to jsou stejně jen komerční svátky. Tak jasně, že jsou, když si je takový uděláte -_-.
 Vánoční party u nás na bytě jsme pojali v jinym stylu a to ve stylu Konce světa. Odpočítávala se půlnoc, a když to (klasicky) nevyšlo-jakože ten konec světa se nevyplnil-tak jsme si jen předali dárky. Já dávala dárek Barče -takovou super kreativní koláž Babsint, Ano budem pít. Naštěstí jsme ho ale nevypily. Naneštěstí jsem si dal dva kousky kouzelný buchtičky a asi tak za dvě hoďky už jsem byla schopná fungovat jen ve vegetativním stavu. A celkově to nebyla úplně ideální a veselá párty.
jediná fotka ze soboty večer, jsme tam nějaký pokřivený. Ale trochu jsou tam vidět moje nový šaty a zepletenec na hlavě. #panino

Ve středu jsme měli vánoční večírek s Juristama, dopoledne předtím ještě Vánoční zpívání v Bazénu. Čekala jsem, že to bude horší, nakonec jsme se ani tolik neztrapnili a dokonce se k nám přidali i random lidi a random učitelé. Večer se šlo do Chlupatýho Ducha a pak do jedný skvělý vinárny (jedno z mála vín, který jsem neměla nutkání míchat s kolou..).

s Terkou v oné skvostné vinárně, co už nevim jak sejmenovala a kde vlastně byla (ne, to vlastně orientačně vim)
atrium fakulty a juristický stromeček
V sobotu odpoledne jsem jela do školy pomáhat třídit a balit dárky pro bezdomovce, který jsme celej advent vybírali na fakultě. Bylo jich straašně moc. Ale nakonec, po úmorných 3 hodinách prohlížení žmolků u svetrů, děr v rozkroku u kalhot, zapraných tílek to bylo u konce (bane, bylo tam i hodně pěknejch a zachovalejch věcí, skoro tak zachovalejch, že sem si je skoro chtěla nechat. Nejvíc mě tam zaujala jedna hnědá koženková bunda, něco ve stylu 80's-hipster-homeless, prostě přesně můj styl. Ale tu mi taky zákazali si odnést, achich. Ani ji nemám na fotce.

 nabalíčkovaná kosmetika pro ženy z azylového domu
právnický second hand

výsledek třídění I.

výsledek třídění II

Vánoce jakože ty pravý vánoce budu klasicky trávit v Liberci.

A ještě fotka z páteční párty s Týnkou. "Ta je divná" -Nene, je celekm dobrá. za chvilku -Vlastně jo, je celkem divná. -Nene, mě už se líbí" :D #holčičíproblémy
Měly jsme zamluvený lístky do divadla Studio hrdinů na Sněhurku. Nečekala jsem uplnou klasickou pohádku, to určitě ne, ale i tak jsme čekala něco míň alternativního. Shodly jsme se na tom, že se nám to fakt líbilo, herci byli skvělí, kulisy sice žádný, ale i tak to působilo pěkne. A taky jsme se shodly na tom, že vlastně moc netušíme o čem to bylo.
Pak jsme se šly hezky najíst do McD, koupily si vínko u našeho dvorního fakultního vietnamce a šli se podívat do Containallu. Asi tak v 1  ráno jsme změnily směr, že půjdem do FashionClubu v Kotvě. A tak že půjdem na tramvaj. Škoda, že ta tramvaj byla tak úplně totálně plná, že se tam nacpal jen ten pán co nás předběhnul.. Tak jsme šly pěšo. Došly tam, zjistily, že je vstup 200,-, půjčila jsem Týnce 200,- a šla jsem domů. :D 

PS: Už asi tak půl roku shánim jahodový víno Fragolino (ale ne bublinkatý jako je třeba Avanti), neviete náhodou?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY