Forever 21

Pamatujete si, jak jsem se na svoje dvacetiny cítila naprosto a až neuvěřitelně skvěle? (asi si to nepamatujete, a já si to taky nepamatovala, ale pro jistotu sem si přečetla článek z loňských narozek).

Tak to se přesně nestalo na moje jednadvacetiny. Ten den začal tak strašně špatně, a ne nijak objektivně špatně, prostě sem jen měla klasickou nejhorší náladu na světě a přišla sem si jako nejhorší člověk na světě, kterej je, ještě ke všemu, o rok starší, než byl včera.

Taky sem byla zklamaná z toho, že se mi letos nepodařilo uspořádat narozeninovou party, protože to už byla moje taková, asi 5 letá, tradice. Pořád jsem to přesouvala a měnila a nevěděla kam jít, když to nemohlo být u nás, a nevěděla koho pozvat. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsme byli domluvený jen s bráchou, Domem a Péťou na véču ( kde jsme se straašně přežraly:D).

Narozeninový ráno asi tak o 1000% vylepšilo narozeninový odpoledne, kdy jsem přišla ze školy (kde mě moc potěšili ti, co mi přáli + chválili tetování:D). Doma na mě čekal pokoj vyzdobenej balonkama, dort, kytky, dárky a dárky. Vůbec jsem nečekala, že bych mohla dostat tak super věci- moji vysněnou bezďáckou bundu, kterou jsem celou zimu kradla Domovi, a teď už nemusim, protože mám vlastní od něj <3 a lístky do divadla na představení, kam se chystám tak 2 měsíce! Boží :3

A taky mám pár (tisíc) nových fotek..
 moje narozeninová s dárkama od Dity (s cedulkou Nečum jsem šla ve středu na party a nechápu proč ty lidi tak čuměli!)

Muj skvělej zimní kabát + tak trochu kradenej kulich, Liberec

selfíček tady bude asi hodně, ale pardon, já si prostě musela vyfotit moje skvělý 90s džíny, co je všichni kluci hejtujou a všem holkám se líbí :D

NEČUM podruhé

tak takhle sice nevypadám, ale docela se mi to líbilo

tady zrovna ty narozeninový balonky nejsou až tak vidět, ale aspoň ta je vidět naše skvělá postel:D

můj dort z Lionky <3 :D

nový tattooos

vzpomínka na božíí víkend v Berlíně <3


v pamatíku, Berlín

rodinka <3 na Péti maturáku 
na Plese právníků v Obecním domě


+ přípravičky u Dity na ples :)

A to je asi vše.

Komentáře

  1. Ten OBECNÍ DŮM je skvělej, že? Je to tam nádherný. :-)
    Jinak pěkný tetovačky :-D a pěknej článek. Žiješ naplno. ;)♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY