Můj týden krát 1,5

Poslední týden byl zase klasicky hrozně hezky hektickej.

Minulý pátek jsme s Týnkou jeli do Liberce na Paulieho, už je to taková naše tradice. Užili jsme si to moc pěkne, nejdřív na přehradě a pak do rána na Harcově. Ikdyž 200,- mi přišly jako trochu too much vstupný. Sešly jsme se ještě s Danem a tvořili takovou hezkou roudnickou crew. Z Liberce jsem jela rovnou na chalupu se na chvíli vykoupat a sníst pár tun jahod a lusků a naučit se pár stránek na zkoušku.
selfie pomník
V pondělí byla na bytě oslava státnic, ze který se vyklubala docela příjemná akce s nepříjemnou jenga věží a myslivcem.

Ještě před party jsme jeli do Tesca koupit piva a zase se mi poved můj skvělej tríček se špatně uvedenou cenou u zboží. Jako pardon, ale Heineken za 15,90 bych si přece nekoupila. A tak mi paní ína informacích ochotně vrátila 15x 2 koruny rozdíl. Sice sem tam strávila asi tak 15 minut a udělala mega frontu, ale za těch 30kaček to stálo ne? Jednou ze mě bude skvělej ultra otravnej důchodce, ouje.
vousáček + blondie + já

vražedná kombinace

Ve středu jsme s Týnkou navštívili Pop up store na Letný. Nevěděla sem, že je to na Letný tak hezký. Vůbec to tam nevypadalo jak v Praze! Tam chci bydlet.
Pop up store s GarandBrand věcma a s Pauliem osobně byl moc příjemnej, Týnka si vybrala skvělej crop top a plátěnku, já samozřejmě nic, protože nesnášim nakupování a utrácení (od kdy??).
Večer jsme měli schůzi, kde se volil předseda, a pak se šlo do skvělý hospody na Náměstí Míru.
Zkoušim se naučit nosit výrazný rtěnky a šaty bez podprsenky, ale zatim mi ani jedno moc nejde. Ale co, léto je ještě dlouhý.
boží skleničky z božího Tigeru na Vacláváku
Ve čtvrtek, mimo to, že jsem se celej den snažila učit, tak jsem pak večer šla na Laser game do Holešovic. Lasergame je strašná sranda, ale strašná námaha! Příště si už asi fakt vezmu věci na převlečení. Dali jsme si rovnou dvě hry za sebou. Náš team dvakrát vyhrál, jupí.

No a tenhle víkend byl celkem nudnej, učila jsem se učila a učila, ale spíš jsem jen nechutně prokrastinovala na facebooku a přemýšlela nad vlastní nicotností a spoustou dalších důležitejch věcí.
V pondělí večer jsme pak jeli za Pepou do Motola. Achjo já tak nesnášim Motol. Nebo ho mám vlastně takovym nechutnym způsobem ráda, takový sado-maso, znáte to ne? Že vlastně chcete trpět. Protože život bez bolesti nemá cenu.

No a dneska, největší pohodička (=největší stres) před zkouškou a pak zkouška za 3, což mě docela naštvalo, protože sem si myslela, že mi zkoušející přihoršil. Ale šly jsme to s Elis oslavit na dva osvěžující radlery a jeden kebab.
Když jsem přišla domu tak mi to nedalo a zkoušejícímu jsem psala email, asi tak za minutu mi odepsal ať mu pošlu číslo, že to vyřešíme telefonicky. Tak mi zavolala a vyřešili jsme to, měl pravdu. Holt není jen § 558 ale i § 1812. Tak dopodrobna jsem ale v učení novýho občanskýho zákoníku fakt nešla. 
naše slavná vítězná fotka, jop, máme ukončenej druhák a jsme skvělý :)


A co vaše zkouškový? Nebo jak se tomu životu během června řiká?

Bonus:
nejlepší burger na světě na Áji a Martina rozlučkový párty /kam asi jedou? nápověda: vlaječka!/
Achjo mám hlad, byl fakt boží :(

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY