50 Shades of Roses

 V pátek večer jsme jeli na oslavu tety padesátin. Měli jsme pro ni vymyšlený skvělý dárky.  Vrchol všech darů byla perníková chaloupka, kterou si teta jentak ze srandy jednou přála. Minulý týden se tedy naše kuchyň proměnila ve velkopekařství se zaměřením na výrobu perníku. Teta totiž měla požadavek, že si do tý chaloupky chce vlízt. Takže to opravdu nebylo jentak na dva plechy.
Tenhle hlavní monstrozní dar jsme doplnili ještě monstrozní kyticí z 49 růží (má se přeci dávat lichý číslo nie?) a nakonec ještě 18 roudnických vín do nový vinotéky, co dostala od babičky.

Jako váza nám musel posloužit odpadkový koš, což není úplně vrchol estetiky, ale celkem se to vylepšilo, když ho mamka obalila vitrážovou tapetou a mašlí. Do vázy se tahle růžová otep fakt nevešla.

Chaloupka v celé své kráse a obrovitosti. I s tou podložkou měla kolem 30kilo.
Občerstvení měla teta zařízený ve formě rautu z nějakýho kateringu. Všechno to vypadalo hrozně pěkně naaranžovaně, ale popravdě mi stejně nejvíc chutnal domácí borůvkovej dort. Sedělo se asi do půlnoci, pak šla půlka hostů spát a my mladí jsme vydrželi do 2 hrát na kytaru a zpívat, když jsem začala hrát Taylor Swift na dobrou noc, tak se Míša urazil a šel spát hned. Tak skončila naše kytarová seance. 
My pak s Vaškem a Péťou šli nočním městem domů a pouštěli si přitom hiphopový pecky a hrozně na ně pařili za chůze, znáte to ne.. 

V neděli ráno se šlo opět k tetě na snídani. Já vstávala celkem brzo (což se mi tyhle prázdniny děje docela často). Miluju rána a miluju snídaně. 
Celej den se vlastně nic moc nedělo a já nevěděla co dělat, jen jsem ještě nechtěla jet domů, protože doma taky nevim co dělat. Nakonec jsme jeli večer domu, ale ještě jsme se stihli stavit v myčce. Taky tak milujete myčky?:D

Le grill.

Btw, víte, že když si dáte cider s vodkou, tak to chutná jak cider bez vodky a navíc akorát tak sladkej? Je to hrozný zlo, ten drink jsem nikdy neměla objevit.
Ale aspoň mám doma dvě nový skleničky na cidery. Mohla jsem mít i čtyři, ale nevešly se mi do batůžku a moc by to cinkalo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY