Dnes má svátek Mistr Jan Hus

Ve středu 1.7. měl Pepa promoci a tak jsme se s Domem vyfikli. Teda vlastně ani moc ne, ale prostě museli jsme vypadat trochu k světu. Ten den bylo zrovna asi tak to největší vedro a chudák Dom šel v obleku a celou dobu si odmítal sundat sako, že prej je to neslušný:D
Na sváteční oběd jsme šli do jejich oblíbený indická restaurace na Letný, kde nikdy nevim co si dát a vždycky si dám sto stejný, protože zapomenu, že jsem si to dávala i minule.
Pak jsme šli na chvilku si sednou na Letnou do parku a pak domu.

Ve čtvrtek jsme se vydali na strastiplnou cestu na nákup přilby na skateboard. Našli jsme si jednu sportovní prodejnu na Praze 5 a i nejbližší MHD zastávku, bohužel jsme to ale moc nevychytali a vystoupili na špatný a pak se asi hodinu ploužili podél hlavní silnice při největšim provozu v největšim vedru až k tý prodejně. Hned vedle byla samozřejmě zastávka autobusu, kam jsme jednodušše mohli dojet. Vybírání helmy bylo taky moc vtipný, ve všech vypadal Domáč jak největší retardík. Až nakonec jsme našly jednu za dobrou cenu (ikdyž cena už pak fakt nehrála roli:D), která mu celkem slušela.

škoda že byly jen ve velikosti 32 :( 
Na odpolko jsem se rychle stihla domluvit s Týnkou a šly jsme nakupovat. Já po hrozně dlouhý době. Nejdřív se mě samozřejmě držela moje antinakupovací nálada AKA "tohle mi není, tohle mi k ničemu neni, tohle je moc drahý", ale pak jsem to překonala a koupila si skvělej crop top a letní svetřík s azteckym vzorem a ve Stradivariu pruhovanou košili s hrozně příjemnýho materiálu. Pak jsme si ještě pošmákly na tortile a bagetě a já pak byla domluvená s Vaškem, že mě hodí domu.

V pátek jsem byla pozvaná na skvělou grilovačku ke spolužákovi. Sice jsem tam moc lidí neznala,nebo jako znala, ale nejsou to moc moje bffs, ale byla tu super akce. Po hrozně dlouhý době jsem se bavila s Aničkou a bylo to zas jako za starejch časů. Dala jsme ji k narozkám panáky ve tvaru zkumavek a docela jsme je tam pokřtily:D
vyzkoumáno

"Kde máte ty Corony?"



Odcházela jsem asi v 1, s tim že ještě půjdu do čajovny za Domem, kterej tam ale už nebyl, tak jsem šla na chvíli do čajovny a pak za Domem, kterej už byl doma.

V sobotu dopolko jsme jely k Týnky babičce se vykoupat. A hlavně na kuře na smetaně. Nejlepší prázdninový jídlo! Nebo jako asi všechno dohromady tam u nich dělá to jídlo tak skvělym,  ale prostě když tam jsem, tak se cejtim úplně hrozně  v pohodě a to to ani nejsou moje vlastní babička s dědou.  Natrhaly jsme si hrozně moc třešní a hrášků a asi dvě hodiny se jen tak plácaly na sluníčku v bazéně.
Pivní slavnosti

Odpoledne nás děda hodil zase zpátky domu a vyrazily jsme na Pivní slavnosti, ale nejdřív k Páje do bazénu, protože bylo zase jako obvykle příšerný vedro. Pivní slavnosti se celkem povedly, ikdyž jsem ochutnala jen 2 piva ze 40. Kdybych jich ochutnala víc, tak by možná zas tak skvělý nebyly.
Odcházelo se zase tak nějak v 1, a mě už byla v mym letnim modýlku docela zima  abyla jsem celkem unavená. Navíc se další den mělo jet v 10 ráno na výlet na Kokořín.

Ráno se samozřejmě nikam nejelo, protože Dom nebyl schopnej vstát a já obvolala ostatní, že teda my jako nejedem a že Pepa to asi taky moc nedá. Načež se ozval Pepa, že už je ready a že co jako děláme, no ale půlka lidí už byla odvolaná a tak by to už pak nestihli.
Nakonec to ale vůbec nevadilo, protože jsme vymysleli super alternativní plán a jeli pro Pepovu kámošku zo Slovenska na Mělník, vykoupali se na pískovně a pak ještě na kúpalisku v Cítově, dali si pár pivek, skočili z můstku, hráli /a vyhráli!/ kohoutí zápasy, smáli se rozdílům mezi Čechama a Slovákama, jedli extrémně smažený hranolky z bufáče no a prostě měli se úplně skvěle (teda když vynechám to, jak se Dom hrozně spálil na sluníčku, protože se nenamazal). Pak jsme si u Doma doma dali obědo-večeři  a ještě se stihli vykoupat v Labi, který bylo na první pohled krásně čistý, ale na druhej pohled doma ve sprše, když ze mě stejkala hnědá špína asi zas tak čistý nebude.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY