no hate

V poslední době je to strašně omílaný téma.
Už to neni jen takovej krásnej českej rasismus vůči romům, ne teď už vlastně Romové skoro nikoho nezajímaj.
Najednou jsou strašněj problém uprchlíci. Přijde mi, že nikoho skoro nezajímá, že to jsou lidi, který utíkaj před válkou do bezpečí. Pro nás jsou to prostě jen islamisti. Ani snad ne muslimové, protože muslimů by se snad přece jen někdo mohl zastávat. Ne prostě, jsou to islamisti, zaberou naši kulturu a hned potom nám znásilněj naše děti. (jo to už je takový klasický novinkovský.cz diskuzní klišé, ale fakt je to někdo schopnej napsat).


Lidi, který takhle uvažujou, si prostě neuvědomujou, že pod slovem uprchlíci, imigranti, běženci a kdovícoještě se prostě skrejvaj taky jenom lidi.

Vybavuje se mi nápis, co nám někdo napsal v Praze na dveře do dvora, kde je pořád neskutečnej a dost nechutnej bordel "Buďte lidi!".
Tohle by se přesně hodilo připomenout všem těm, kterejm připadá naprosto odsouzeníhodné, že by snad ČR měla někoho takovýho přijmout.

Bojí se neznámýho, bojí se islámu, bojí se černochů. A proč? Protože se s tím nikdy nesetkali. Jasně to je normální lidská vlastnost, bát se něčeho neznámýho. Ale strach není ta správná cesta. Protože strach vede k hněvu, hněv k nenávisti a nenávist je cesta k utrpení. (a utrpení vede k temné straně, ale to jsme zas někde jinde pane Yoda.)
Správná cesta je snaha o pochopení. Představte si v tý situaci sebe. Myslíte, že někdo jentak, protože mu soused řek, že v Německu se žije líp, sbalí celou rodinu a putuje po Evropě všema možnejma i nemožnejma způsobama, jen aby mohl nasávat vůni sociálních dávek? Ne. Tihle lidi utíkaj, protože se bojí o život. To je zas trochu rozdíl.

Fakt nesnášim tyhle diskuze o tom, jak nás jednou islám zničí, ale tak nějak se k nim hrozně často nachomítávám. Dokonce se mi podařilo se o tom bavit  i s úplně random klukem ve 3 ráno na Lazarský. Jenže jakmile už někdo má utvrzelej názor, tak ho jentak nezmění. Přiživuje se na všech zprávách o tom, jak uprchlíci podřezali veškerej dobytek v Horní Dolní a jak znásilnili 2 měsíční holčičku.
Stejně jako já se zas nad těmahle článkama už ani nepozastavuju a jen čekám, kdy se objeví na hoax.cz.

Hrozně mě mrzí, že neznám žádnýho muslima. Že vlastně taky nemám žádnou zkušenost. Mám jen zdravej rozum a víru ve vyspělost lidstva 21.století.

A ještě něco, v poslední době se mi moc líbí  projekt Hate Free Culture a mrzí mě, že to tolik lidí hejtuje a že správci stránky HFC na Facebooku dokážou tak špatně oponovat přívržencům Islámu v ČR nechceme.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY