We are living in .....

Minulý týden mi začala stáž na úřadu vlády. Zní to hrozně drsně, ale zas tak moc tam toho nedělám. Mám to na tři týdny a chodim tam denně tak na 5 hodin. Ale je to zajímavá zkušenost.

Byl to vlastně celkem hezkej týden. Udělali jsme si výlet na západ slunce na Divokou Šárku, byla jsem poprvý u Týnky na grilovačce (a na trampošce). Jedla jsem grilovaný tofu, a světe div se, chutnalo mi. Samý novinky u mě.
V pátek jsem byla poprvý s Domem ve skejtparku, ale naštěstí jsem měla špatný boty, tak jsem se nemohla nic učit. Jinak bych se něco učit mohla a zas bych se přizabila, znáte to.
Amerika! 

O víkendu jsme s Domem jeli do Budějovic za kamarádama z Jižních Čech. Autobusy byly samozřejmě úplně totálně nacpaný a vlak samozřejmě taky, nakonec jsme se rozhodli, že než abysme se mačkali v rychlíku, tak si 10 minut počkáme (počkáme je silný slovo, vlastně bychom ten rychlík asi ani nestihli) na osobák, který sice jede o půl hoďky dýl, ale za to lepší cestu!(= bylo si kam sednout).

Ale i tak to jsou prostě tři hodiny ve vlaku, a co se tam tak dá dělat. Posnídali jsme, chvíli se kochali výhledem z okýnka, pak jsme hráli hru Hádej kdo jsem, a já jsem se naštvala, když jsem nemohla uhodnout, že si Dom myslí moderátora z pořadu "Hádej kdo jsem". Ale pak jsem se zas odnaštvala, protože to byl vlastně docela dobrej nápad a pak jsem ho vypekla já, když měl uhodnout, že jsem panenka Barbie. To mu trvalo fakt dlouho, ale nevzdal to a nakonec to uhodl.
"Jsi žena. Ale nejsi živá. A můžu si tě vzít kamkoliv sebou? Sakra co je to za kravinu"

V Budějkách nás vyzvednul Aleš a autem jsme jeli do Horní Planý na Markétskou pouť, ale hlavně za ostatníma lidma. Koupili jsme si pivka a šli se po tý dlouhý cestě osvěžit do Lipna, což bylo boží, ikdyž trošku studený. Pak jsme si prošli celou pouť, Čáda si nakoupil hrozně moc píčovinek ve stánku "Vše za 15":D, já si nekoupila nic, jenom piva. Měla jsem jich ten den asi hodně.
Večer jsme šli na autíčka, dvakrát. Já chtěla i na break dance, ale to se mnou nikdo nešel, takže nuda (ikdyž to asi bylo spíš dobře).

 sluníčkoví lidé
až teď jsem si všimla že mají merch od stejný kapely:D Tak možná kvůli tomu se chtěli vyfotit!

lážo

 plážo

ditatové na autíčkách
Nakonec jsme si dali párty v autě, kde jsme si pouštěly songy z mobilu přes auto radio, nevim jak dlouho jsme tam byli, ale dost na to, abychom vybili auto baterku. V noci vám ji ale jen tak někdo už asi nenahodí, tak jsme to nechali na ráno. Respektive na 4:30, kdy jsme odjížděli.
Spali jsme v autě a já se snad i celkem dobře vyspala, no zas tak dobře ne. Pak jsem naštěstí mohla spát i cestou do Prahy, ale chudák Aleš řídil a pak řídil asi ještě tisíc kilometrů kvůli práci.
Doma jsme pokračovali v našem spánku a spali jsme až do dvou.

V pondělí jsem odcházela z práce dřív a stavila jsem se pro veganský sushi, ňam ňam. Pak ještě Dom odpoledne dělal hrozně dobrou pizzu. (to jsou moje dvě poznámky v diáři, abych nezapomněla co se ten den dělo. Sushi+ pizza. Jídlo no.)

V úterý pro změnu přijel Aleš za náma do Prahy i s HaiYen a jeho bráchou, nejdřív jsme si dali u nás oběd (vegan burger, Dom šéfkuchař, já kráječ cibule a salátu) a pak jeli na výlet do Ameriky.
Ten lom je naprosto úžasnej, fakt, takový místo prostě jen tak někde neni. Ty ostatní dva lomy už nejsou tak skvělý. Hlavně se v nich nedá koupat. Ve Velký Americe by se asi možná taky nemělo, ale my se ničeho nebáli a slanili se po provaze až dolů. Škoda že jsme si v autě nechali plavky (vypadalo to, že bude dost hnusně..-_-) a tak jsme se nekoupali, ale aspoň máme důvod tenhle výlet zopakovat:)
Cestou zpátky jsme se tak trochu ztratili, ale pak se zas našli a zjistili, že cesta tam přímo od nás z bytu trvá asi tak 20min tou správnou cestou.
V Praze se nám ještě nechtělo loučit a tak jsme šli na večeři do Modrýho zubu, kde jsem si dala to, co si dávám vždycky a dobře jsem udělala, bylo to úplně výborný. Mňam :)

fotek z Ameriky snad budu mít víc, já moc nefotila, páč mam špatnej foťák v mobilu.

Včera jsem se sešla s bráchou a prohlídla si jejich novej byt, kterej je fakt úplně obří a celkově skvělej. Myslela jsem si, že nejlepší byt máme my, ale tak asi ne no :) .
Večer jsme měli ještě schůzku kvůli seznamováku pro prváky, kterej tak trochu, a docela omylem, pořádám. Nejdřív se mi tam vůbec nechtělo, ale pak to byla celkem sranda :)

Začala jsem znova trošku hrát na kytaru, musim trénovat k táborákům, znáte to!

V posledním týdnu jsme koukali na Jurský svět a ten film mě hrozně zklamal! Všechno je tam tak strašně neuvěřitelný (ve smyslu, že to jim fakt snad nikdo nemůže uvěřit). Takhle by se nikdy žádný lidi nechovali. Jediný dobrý na tom byli dinosauři.
Pak jsem ještě koukala na Pitch Perfect 1 a 2. A to se mi zas úplně hrozně moc líbilo, mám prostě slabost pro sborový a a capella zpívání:D

(západ) slunce ve vlasech

já u Niagarskýho vodopádu v Petřínskejch zahradách (tady je krásně vidět, kvalita mýho foťáku, nic jinýho tam totiž moc vidět neni)

a Domáč s tlustym roztomiloušem. (Domáč je ten vlevo)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY