Co mi Roadtrip dal a vzal

Závěrečná bilance pro a protijů na náš skvělý roadtrip je velmi nevyážená směrem k plus nekonečnu. Proto dalo trochu práce vybrat ty věci, které mi roadtrip vzal. Ale snažila jsem se. 

Vzal:
1) hned v prvním kempu čistící a odličovací vodu, hlavně že jsem si ji sebou brala!
2) představu, že na nás komáři nejdou. Tu mi vzal opravdu hodně rychle. Aneb 108 štípanců na jedný noze? Kde jsi Guinessovo kniho rekordů.
3) 60 euro, co jsme nechali v baru za koktejly. #bitchdrink 
AIDS


Dal: 
1) miliardu zážitků, fotek a lajků
2) jasný náznak, že líná huba holý neštěstí. Aneb, když zbývá asi tak 5 minut a 10km do zavíračky Coopu a jen díky skvělý náhodě (a odvaze zeptat se pána na parkovišti za plotem!:D) jsme to stihli ještě se skvělou italskou projížďkou plnou adrenalinu a italskejch nadávek (a smíchu!).
3) Sebejistotu v řízení auta. Protože když máte za sebou 3050km za týden mezi italskejma řidičema, který buď nevědí co jsou blinkry a nebo jak se používaj, tak už vás žádná zacpaná magistrála vůbec nestresuje! (opravdu jsme se radovaly, když jsme konečně viděly předjíždějící auto dávat levý blinkr, a pak nám došlo, že si ho pán jen zapomněl vypnout a blikal si vesele pořád dál..)
4) A konečně mi dal kousíček do mý skladáčky "mé vysněné já". Protože jestli náhodou nevíte, já hrozně miluju dobrodružství a cestování a všechny tyhle věci, ale strašně nerada se k tomu odhodlávám. A tak mám ze sebe vždycky radost a jsem na sebe hrozně pyšná. 

Komentáře

  1. Ty komáří štípance znám .. :D v Chorvatsku mě taky přepadli a taky ti tak natekla noha ? :D
    Tvá tajná obdivovatelka
    www.yes-weekend.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY