Poděbrady po třetí

Poslední prázdninový týden jsme s Domem strávili na lodi v Poděbradech.

Poděbrady jsou tak krásný město! Ještě aby ne. Do ošklivých lázní by asi nikdo nejezdil. Ale prostě tyhle lázně mají něco do sebe. V centru města je rozlehlý, krásně upravovaný park s fontánkama, lavičkama, cestičkama, trpaslíkem, co každou půl hodinu mlátí kladívkem do muchomůrky ("A proč do toho ten trpaslík mlátí, mami?"), květinovými hodinami, kde se každý den přesazují netřesky kvůli aktuálnímu datu, a samozřejmě s celou svou krásnou kolonádou a několika prameny. Dřív mi ta zdravá voda vůbec nechutnala, ale teď jsem si ji dopouštěla kdykoliv jsem šla kolem.








Zas tak často jsem ale kolem nešla, protože jsem velkou část pobytu strávila na lodi nemocná v kapitánský kajutě. Jeden den (noc) mi bylo fakt na umření, protože se k mojí stabilní nemoci rýma/kašel/teplota přidala ještě zimnice/horečka/zvracení. Naštěstí to další den už bylo lepší a lepší a dalo se jít i na koupaliště a na šlapadla.
Ve volnym čase jsme koukali na trilogii Kmotra a rozkoukali jsme si Kill Bill, teď jen čekám, kdy bude vhodná doba na dvojku. Taky jsem se naučila hrát žolíky a myslim, že mi to i celkem šlo.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY