Zažila jsem město jinak

Akce Zažij město jinak probíhala asi skoro ve všech městech nie?
Každopádně u nás jo a lidi si tu akci strašně moc vychvalovali, jak to bylo originální, příjemný, neotřelý a já nevim co ještě. Pro mě to byla akce jako každá jiná. Což rozhodně neni žádnej hejt.



S Týnkou jsme přišly asi na 5, potkaly se s homies, daly vínko a po módní přehlídce jsme se šly nadlábnout k Páje a Mírovi. Pak jsem z pestrého programu využila akorát autorské čtení básní v kostele a samozřejmě koncert Neu Bros.

Na after se šlo do MKbaru, což je za normálních okolností hrozně divnej podnik, ale teď to tam ty masy lidí a alkoholu tak nějak zútulnili.
Bylo tam připravený podium s kytarou a mikrofonem a kdo chtěl moh si tam něco zahrát. A já hrozně chtěla. Peťan mě představil jako svoji sestřenici, čímž jsem si jistě získala sympatie ještě před prvnim akordem (Em) a pak jsem vytáhla moji milovanou. Jako co jinýho jsem asi tak mohla hrát, žeano. Whats in your heeaaad. Z O M B I E.
Lidi se mnou zpívali, dokonce i to "ejaejaejaea" a tleskali a já byla nadšená a v moji euforii jsem se rozhodla, že zahraju ještě něco (ačkoliv, kdo mě do zná, ví že umim právě jeden song!). Přídavek už byl trochu chyba, když jsem zjistila, že vlastně umim jen jednu sloku a tu ani ne moc dobře, ale tak snad to lidi zapomněli a pamatují si jen to dobré <3
s mym parťákem do deště <3

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY