Bůh je mrkev

Už vás někdy napadlo, že by se vaše sny promítaly zároveň ještě někomu? Mě to napadlo dneska ráno, když se mi zdál super napínavej sen a než jsme stihli najít toho dinosaura, tak mi zazvonil budík.. hrozně mě pak zajímalo jak by to dopadlo, byl to fakt dobrej příběh! Jenže si ho samozřejmě už nepamatuj a tak mi přišlo líto, že si o tom ani nemůžu s nikym popovídat.

Zjistila jsem, že psát si deníček je asi super, ale je to celkem nuda a nic to o mě neřiká. Teda řiká to jen to, že všichni moji stalkeři vědí kde jsem byla v úterý večer a koho jsem hejtovala za to že spal v mý posteli ( :D ).


Takže teď to bude trochu míň diářový a trochu víc zmatený. Ale jelikož se většinou zamejšlim nad věcma o kterých bych chtěla něco napsat zrovna když jsem někde kde se to rozhodně napsat nedá, nebo kde zrovna nemám náladu něco psát, tak pak moje myšlenkový články trochu pokulhávaj.
Ale to až od příště.

Teď si ještě sepíšu klasickou diářovo sumarovku:
1) asi ste si všimli že v poslední době bylo celkem dost článků (dva) a oba byly dost depresivní. Bude to asi tim, že jsem fakt byla depresivní. Asi až tak, že přemýšlíte, jestli máte jít na tenhle seminář, protože si nejste jistý, jestli se nerozbrečíte a rozbrečet se na trestnim právu by byl trapas.. (nakonec jsem tam ale šla, protože jsem potřebovala docházku). Asi se mi úplně nechce psát kvůli čemu to bylo, stejně je to zbytečný. Každopádně, už je to dobrý. Už nebrečim:)

2) Mám práci. To jste nečekali co? Já taky ne. Přišla ke mě tak nějak náhodou. Ale joou, stávám se klasickou advokatní kancelářskou krysou.

3) A koho vážně zajímalo co jsem dělala v úterý večer tak- kupovala jsem banány. A nevim jestli to byl od Tesca nějakej vtípek, ale prostě "omlouváme se slečno, ale banány jsou vyprodaný". Jakože cože? V dnešní době něco jako je banán vyprodanýho? Stylový že to bylo zrovna na 17.11. #frontanabanány
Banány jsem kupovala na banánování pro Sametovou party, kterou jsme měli ve středu. Bylo to naprosto úžo. Devadesátky jsou moje. A evidentně i dalších asi tak stovky lidí! Lidi přišli ve fakt skvělej kostýmech a Dj tam házel jen ty nejlepší pecičky. Hroznou radost mi udělaly Ája s Aničkou a Honza s Domem, který fakt přišli <3 :D Tak snad se jim ta party až do rána líbila.
Ve čtvrtek jsem byla ve škole úplně mrtvá a po 6 hodinách ve škole stále opět hrozně mrtvá, ale spěchala jsem k Áje na oslavičku narozek. Ještě nakoupit Nietzeho v originále a mrkev a dárek byl hotov!

4) V pátek ráno do práce a po práci domů do Rce. Unavená jsem šla spát asi tak v půl 10. Protože ráni vstávačka na 8 a výlet do Kamenickýho Šenova. Co tam? Panská skála :3 Pyšná princezna a Manifest. A jako třešnička na dortu nás chytla obří sněhová vánice. Jo vážně! Bylo to skvělý:)

Komentáře

  1. Teď si příjdu jako největší stalker :D:D:D M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejmilovanější stalker! Mě to fakt potěšilo, že to pořád čteš:D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY