Hello Halloween!

Je mi trochu líto, že si sem nepíšu častějc. Ještěže mám aspoň svůj diář. Ten zachraňuje moje vzpomínky.

Naposledy jsem psala před měsícem. A můj diář je úplně začáranej, takže sem asi nebudu vypisovat všechno (protože ja začáranej hlavně věcma jako: připravit se na obchod, poslat balíček, úkol na proces, kafe s Jančou, připravit se na pracko, dodělat masku na Halloween..
Budu muset udělat nějakej výcuc. Takže.
Když to vezmu hezky odzadu:

mrtvá, postapo, creepy a perličková helouvínka


Kdo mě zná tak ví, že jsem úplnej magor do halloweena a do pravejch americkej house party.  A když se tohle spojí tak z toho vzinkne něco skvělýho. Stejně jako loni (a předloni a už od roku 2008, oujé) jsem (spolu)pořádala halloweenskou party u nas doma. Sice to "doma" je pokaždý někde jinde, ale pořád to splňuje podmínky "house party".
Měla jsem trochu strach z toho, kolik bylo pozváno lidí. Protože 60 se jich fakt do 2+1 nevejde. Nakonec jich přišlo tak nějak únosně přes 40. Doufám, že se to všem líbilo jako mě! Bylo to klasicky ultraboží, hlavně ty maskyyy.

S mym kostýmem jsem byla úplně 10000% spokojená, protože byl tak šíleně jednoduceh a navíc na mý oblíbený téma postapokalyptickýho světa. Prostě jen košilový šaty, vojenský boty, plynová maska, tenhle skvělej makeup made by Týnka a plavecký brýle natřený načeno!:D

V sobotu jsem pak šla ještě na jednu HP, která byla taky moc povedená. Nejvíc mě asi dostal stroj na dělání mlhy. V bytě. Jo atmoška byla skvělá, ale dejchat se v tý kuchyni moc nedalo:D
a tady je v hlavní roli můj vysněnej kostým Sněhurky <3 
To by k letošním Halloweenu mohlo být tak nějak všechno, až na to, že zítra jdu ještě na jednu školní halloweenskou, tak uvidíme :)

Když zrovna na sobě nemám kostým tak jsem hrozně neštastná z toho co na sobě mam. Nevim jestli to znáte, ale zrovna prožívám období, kdy mi nic nesluší a nemam co na sebe. A ještě k tomu mám hnusný vlasy a na obličeji pupínky, prostě podzimní depka. Tak snad se to zlepší (-> terapie nakupováním)

Jako velmi příjemnou terapii doporučuju i návštěvu kočičí kavárny na Smíchově. Reda hlavně pro milovníky koček, alergik se tam asi moc nevyléčí. Byla jsem tam v posledním týdnu už 2x. 

Minulý týden se nám taky podařilo uspořádat doubledate, což znamená že jsme se sešly já s Domem a Janča s Kubou:D A šli jsme do hospody. Nečekala jsem že se to tak protáhne a možná ty 4 piva a jedno kubíčko byly na ranní vstávání do školy moc, ale zvládli jsme to! (Borůvková Černá hora je nejvíc nejlepší!)

Po dlouhý době (no po zas tak dlouhý době ne viz Zažila jsem město jinak) byla v Roudnici podařená akce. Která sice sama o sobě tak skvělá nebyla, ale sešli se na ní dobrý lidi a to je hlavní. Byla to nějaká jakože hippies party-koncert, kde jediný hippies jsme byly my s Aničkou a partička nějakejch 50+chlápků, to nebylo moc super (ikdyž jsme tam pak byly jednoznačně nejhezčí hippies:D). Super ale pak bylo to, že se nás v průběhu večera sešlo hrozně moc a potkala jsem se lidma z gymplu a přišla jsem si zas hrozně mladá. Končili jsme asi v půl 4 v MK a vůbec mi to jako taková doba nepřišlo:)

Taky jsem poprvé byla ve Výtopně, což je ta skvělá hospoda, kde vám pivo vozí vláčky! Byli jsme tam s mamkou a bráchou v nový prodejně v Palladiu. Dostali jsme welcome drink, uvedli nás do kupéčka a pak jsme si jen počkali až nám mašinka přiveze pivo a dvě limči. I jídlo tam bylo výborný, takže já úplně 100% doporučuju:) 
maminka
s bráchou:)

A ještě nějaký random fotky
fotka z výletu do Koněpruských jeskyní

kostýmky


 Sněhurkovskej mejkap

zápis do vrcholové knihy D

+ A <3 (jo a nepsala jsem tojá, už to tam bylo:D)

a nakonec halloweenská výzdoba bytu:)

růžovky v Koněpruských jeskyních:)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY