F.R.I.E.N.D.S forever

-zelená narozeninám-

Včera se mi podařilo po dlouhý době uspořádat zase jednou narozeninovou oslavu.
Moc jsem se na ni těšila, sáhodlouhý přípravy, vymýšlení dekorací, všechno do puntíku. Ikdyž vim, že je to všem úplně jedno, já si na to prostě potrpim a party bez náznaku snahy o udělání něčeho jinak pro mě neni party. Proto mám ráda i dresscody.
Letos byl dress code zelená, což sice dodrželo asi tak 5 lidí a trošku mě to mrzelo, ale zas o to víc jsem ocenila ty, který si to vzali fakt k srdci a přišli i klidně v pyžamu, protože prostě nic jinýho zelenýho nemaj:D

Když jsem přišla ze školy hnedka mi popřáli kluci. Jen co Pepa vytáhnul štětec, hned mi došlo co maj připravenýho! Měla jsem hroznou radost, to je věc, co jsem si fakt, ale fakt vždycky přála. Mít fialový dveře do bytu. Dom je hnedka začal natírat, ikdyž jsem přemýšlela jeslti je to zrovna dobrej nápad mít čertsvě natřený dveře před party.
Naštěstí se to stihlo a stihlo to i celkem zaschnout:)


Už asi v 6 přišla Týnka, aby mi pomohla s mufinama a celkově s přípravou a přinesla mi skvělej dárek, se slovy: To máš na sváču, až budeš chodit k soudu <3 :D
Je to úplně ultra cute mentolový plechový kufříček, který byl naplněnej party brýlema a jako bonus ještě kočičkovská čelenka.
Pak jsme začali s mufinama, který měly být zelený, ale (naštěstí předem) jsem zjistila, že barvivo, co jsem koupila je na barvení vajíček a ne na barvení těsta -_-. Pak dorazila ještě Verča, a začaly jsme připravovat tatarák.

Nakonec se to všechno tak nějak hezky stihlo, akorát jsem se už nestihla připravit já, protože první real hosti přišli už v půl 8. Ale i tak se to pak zvládlo.
Postupně začali přicházet ostatní s dalšíma dárkama. Hroznou radost mi udělal ultra kýčovitej růžovej trpaslík, toho jsem si hned zamilovala.
Party probíhala asi celkem v poklidu, ikdyž malej rozruch trochu udělal dort, o kterym holky prohlašovaly, že je s trávou (ikdyž nebyl:D) a lidi si pak hrozně mysleli, že jsou zhulený, ikdyž vůbec nebyli.

Největší radost jsem měla ráno, když jsem vstala a celej byt byl úplně vygruntovanej. Všechny odpadky odnošený, všechno nádobí umytý. Nechápu. Děkuju. <333
ouška

bffs <3

Komentáře

  1. Jeee♡ kéž bych u toho mohla bejt! Ty dveře ti závidím:) pamatuju si, jak jsme si jednou plánovaly jak bude vypadat nás byt a měl byt jako ten z pratel:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY