A co bylo dál?

Sumasumárum posledních dvou měsíců v několika fotkách. Užij si to, moje budoucí já, až si to budeš za pár let číst a vzpomínat na svůj krásnej život.

Včera jsme se vydaly s Ájou a Teenkou do zoo. Myslela jsem si, že zoo nemám ráda, protože mě pozorování zvířat nudí (ale spíš mě asi nudí pozorování spících zvířat v uzavřených pavilonech na štědrý den v liberecké zoo, kam chodíme každý rok). Tohle rozhodně nuda nebyla.
Do Prahy jsme přijely vlakem, setkaly se s Ájou a vyrazily na přívoz do Troji.
Každý školní pondělí mají studenti vstup za 50,- (btw, TOHLE bylo poslední školní pondělí:D), takže bomba.
zmoknutí (printscreen z instagramu, lame já vim :D)
Projít si celou zoo nám zabralo asi čtyři a půl hodiny (teda celou jsme nestihly, už nás bolely nohy), ale stihly jsme to hlavní- lachtánky, tygříky, slony, žirafy, plameňáky, lemury, VELEMLOKY a MRAVENEČNÍKY. Ty capslockem pro mě byly asi největší překvápko- velemloci, protože je znám jen od Čapka a fakt jsem nevěřila, že jsou tak velcí a mravenečníci, protože jsme zrovna stihly komentovanou prohlídku a ukázku mláďátka <3.
Taky jsme se pořádně rozšouply a vyjely si lanovkou a nakoupily suvenýry jako správný turistky (+ z domova udělaná svačinka jako echt správný turistky).
Cestou na autobus nás zastihl fakt obří slejvák při prohlídce Crossu a následně krásná duha:)
Doma jsme si ještě s Teenkou koupily víno (červený, protože už jsme dospělý) a pustily film, kterej bohužel nebyl vůbec tak dobrej, jak jsme čekaly.

Opičí královny 

Převozník.
Duhovka.
Jestli jste se těšili na fotky zvířátek, když už jsme byly v tý zoo, tak to se omlouvám, ale ty nedám. Sloník a lemurové jsou jen pro mě.


Minulý týden jsme po mých zkouškách vyrazili s Domem, Pepou a Jirkou do Žlutejch lázní. Už hrozně dlouho jsem se tam chtěla podívat, tak se mi to konečně povedlo.
Vzali jsme si skejty a vyjeli už z Anděla přes Smíchovskou náplavku, se zastávkou na braníka na pláži s výhledem na Vyšehrad, pak na druhou náplavku a pak už se jelo pěkně.
V lázních jsme si zaplatili pinkponk a hráli turnaje. Nějak se nám to protáhlo a tak jsem šla vyjednávat prodloužení, vyšlo to! (protáhli jsme to asi o hodinu). Nakonec jsem skončila druhá, což bylo super, protože jsem byla jasně nejhorší, ale klukům vyšly úplně stejný body, takže byly tři první místa a jedno druhý:D Radost nad radost.

Reportáž z červnový pikniku nechám jen obrázkovou.






Tak a ještě mini report z majálesu, kde jsme se po takový době sešly v naší starý čtveřici.
Od tý doby miluju Jeleny a tolik nehejtuju Chinaski, protože je pořád cenim za starý songy :)
selfie

lomo

profi (stejně to fotil hlavně jen kvůli té paní s velkym hrudníkem po mé levici:D

Tak a ještě jednu fotku ze Sametový party, která nakonec nebyla až takovej propadák, jako se zdála být:
(ještě by se sem asi hodila fotka s ukradenym nákupnim vozíčkem a policajtama, ale o tom už bylo napsáno dost:D)

A na závěr: 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY