zápisky všedního dne

1) zapomněla jsem si doma mobil
2) Neřekla jsem paní v tramvaji, která seděla přede mnou, že má ve vlasech větvičku
3) Tramvaj čekala asi 3 minuty na Andělu a těsně před tím, než začala bzučet na zavírání dveří se jeden zmatený pán rozhodl, že vystoupí, nevystoupil.
4) Slečna telefonovala z tramvaje na Českou spořitelnu, že v bankomatu našla 500 a chtěla by je odevzdat, že je má u sebe a nechávala na sebe kontakt.  Podle mě v pojišťovně vůbec nechápali, co se to dějě, že tohle se jim ještě nikdy nestalo. "No přece si nebudu nechávat peníze, který mi nepatří. Ty určitě někomu chybí"
5) Reflexe na streetlaw. Já: Jsem ráda, že jsem se kurzu zúčastnila, protože mi v tomhle směru dodal sebevědomí, vím že takovou výzvu zvládnu, cítím se víc seběvědomě.
Ona: Já už teda na začátku skoro všechno věděla a sebevědomá jsem hodně, takže ten kurz mě prostě jen bavil. Jsem takovej extrovert. takže mi to prostě jde.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY