Jedenáct z deseti

Zdravím po dlouhé době zase zpět u zápisovýho deníčku.

Jen co jsem se vrátila ze Srbska, dozařídila jsem si očkování do Thajska (a k tomu si zařídila i příspěvek od pojišťovny, takže mě vyšly jen na 500,- voalá), zjistila jsem, že očkování ne až tak dobře snášim a tak celej den proležela s horečkou v posteli, abych další den byla ready na train trip. No ready jsem úplně nebyla, ikdyž za to nemohlo úplně tak to očkování.

Nakonec se vlakový výlet kvůli mě musel odložit o den a bohužel odpadla i Teenka. Vyrazily jsme tedy s jízdenkou na léto jen ve třech. Trošku jsme musely poupravit plány (a ten týden ještě mockrát, aneb hrozně se nám vyplatilo mít všechno naplánovaný:D), ale cíl cesty byl stejný- nedat to Českým drahám zadarmo a projezdit co nejvíc peněz.

První zastávka bylo Brno. Brno, kam se jede asi tak 3 hodiny vlakem, kde jsou potřeba místenky, který my jsme neměly. Naštěstí Marta zabrala místa pro invalidy hned u záchodů (+1) a tak jsme si nakonec i sedly. Už na nádraží jsme zjistily, že máme úplně nesmyslně těžký krosny a že s tím asi moc turistiky neuděláme.
Jakžtakž jsme se došouraly do hostelu, a vyrazily nalehko zpět do města. Prošly si hlavní krásy Brna, daly véču, potkaly se s Andrejkou a zašly do skvělýho caffe baru. Na Brno dobrý :)

když na Moravu, tak stylově

kůň

That's so me! 

Chrám sv.Víta nebo něco takovýho

Špicberky

moje večeře pro chudísky

ŽUFÁNEK!

Tak si uvaříme, když už to sebou taháme ne?

Další den jsme měly v hlavě geniální plán Zlín, Olomouc, Šumperk Stezku v oblacích a na noc do Ostravy a ve dvě ráno nočnim vlakem do Chebu. Naneštěstí plán ztroskotal na tom, že lehátka v nočnim vlaku byly bohužel vyprodaný několik dní dopředu. Tak alespoň ta Stezka v oblacích! Bohužel Stezka v oblacích je asi tak 40km od Šumperka, jak jsme zjistily ve vlaku směrem tam. Rychlá změna plánu, přestup v Olomouci na Pendolíno a hurá do Plzně. Během hodiny co jsme měly na přestup, jsme si prošly Olomouc, je krásná, krásná! (a v posledních dvou týdnech jsem tam byla už po třetí:D) a pak hurá na pendolino. Nejvíc nejlepší cesta. Celá strávena v jídelnim voze. Obídky, dortíky, kávičky. Ani to nebylo moc drahý, prostě bomba. A navíc dva (až moc) veselí pánove z první třídy, kteří nás zvali na panáky, bomba. Jedinej špatnej dojem z pendolina (a vlastně celýho tripu) byl chlápek-magor, který se s námi přišel pohádata, protože jsme měli krosnu na sedadle, kam měl on místenku. Hroznej problém, že jo. Šla to s nim vyřešit Ája, ale pro něj to evidentně vyřešený nebylo, protože se asi za 5 minut vrátil a začal na Áju něco řvát o tom, jak je nevychovaná a ať se nenaváží do jeho dětí. WTF. Smály jsme se mu, nic jinýho dělat nešlo.

Holomóc.

Poker face u kanasty.

Můj miláček 

ilustrační fotka s provizornim názvem "Pozdrav Teeně"
 Šťastně jsme dojely do Plzně a trmácely se do kempu (který byl asi tak 1000 metrů od vlaku ale nám to nějakym záhadnym způsobem přišlo jako dálka). Překvapilo mě, jak jsou kempy vlastně hezký. Jsem zvykla jen z těch vodáckejch, kde jako největší luxus beru to, když na záchodě zbyde nějaký toaletní papír. Ale tady bylo dokonce i mýdlo! A sprchy! Hohoo.
Večer jsme vyrazily do víru velkoměsta. Plzeň v noci je skoro tak krásná jako ve dne. Daly jsme si tradičně plzeň, protože co jinýho, chutnala strašně dobře- skoro jako Kozel. ( :D) A v Lokále nakradly spoustu pohledů, jupí. (druhý pozdrav Teence).
Velbloud

snídaně v kempu

Z Plzně jsme vyrazily po obědě (myšleno časově, oběd jako reálně jsme ten den měly asi tak ve 4). Vyzbrojeny plnou nádrží falešnýho aperol spritzu. Mňami. Myslím že průvodčí z nás museli mít ohromnou radost.


aperol spritz lvl České dráhy

S Aperolem ubíhala cesta tak nějak sama a najednou jsme byly v Chebu. Už je mi to trochu trapný psát, ale Cheb byl opět úplně krásnej (SPOILER: poslední město byly Františkovy lázně a ty byly taky krásný, kdyby vás to zajímalo, nevim jak to v tom Česku děláme.)

Proč se neutábořit přímo před hlavnim nádraží?
Prošly jsme si historický centrum, hrad, všechno důležitý, nakoupily pohledy (zase) a daly oběd na náměstí. Dokoupily zásoby a vyrazily do Františkovek do kempu.
Tak jsme se trošku ztratily, ale jenom maloučko, nechápu proč, šly jsme přeci podle mojí neomylný navigace (+ omylný opojení aperolem, ahaa). Naštěstí nám sám od sebe poradil pán se psem. "Holky ale tady dete úplně blbě!" Navedl nás na správnou cestu (ta stejná, akorát v jinym směru), nechal si zapálit cigaretu a šel si dál.
Světe div se, vážně jsme do kempu dorazily. Zase úplně top kemp s krásnejma chatičkama, záchodama, kuchyňkou, všechno!! Jediný co tomu chybělo byla pečená klobása nebo párek v rohlíku, měli jen krokety s tatarkou, bohužel pro mě a moji mikrofloru.

Pokec s paní z Německa a s jejími psy. Já si teda víc rozuměla se psama, paní měla divnej přízvuk.

Amerika

Františkovy lázně. Pamatujete jak jsem tu psala, že jsou taky klasicky krásný? Nekecala jsem. Prostě lázně. Všechno čisťounký, vymydlený, boží. Dokonce jsme pak čisťounký a vymydlený byly i my (po návštěvě Aqua Fora), boží jsme i bez vody.

Ája s frantíkem. 

Pro mé věrné čtenáře už asi nemusím dodávat, kde byla naše poslední zastávka. Vy to určitě poznáte z fotky ve výtahu. Poslední cesta byla asi nejhorší, cca 5 hodin, žádnej jidelní vůz a žádnej aperol. Smutné.
Dorazily jsme asi v půl 10, doklopýtaly na byt, uvařily večeři a vyrazily s Tomáškem do Sterea. Jen tak, na točený cidery (vole), jégry a kubíčka. 
A tak končí naše komédie. 
Už teď se těšim na další elitní výlet, ikdyž si nejsem úplně jistá, jestli bych šla znova do vlaku. Co třeba Šumava na kolech?

V pátek jsem byla na úplně krásné svatby Aničky a Adama, kostely prostě mají něco do sebe!
žlutí svatebčani

dej mi pusuuu -needáám



Každopádně, teď mě čeká seznamovací kurz v Albeři (kde to je a co to je?) a pak? 
T                       H                      A                      J                    S                   K                 O




Komentáře

  1. Díky za super dva pozdravy :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak boží, tohle číst <3 :-D 3x jsem si učůrla :D (M. :-*)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY