Moje malé šílenství

Omlouvám se (sama sobě), že teď nemám vůbec na nic čas, a to je zrovna tolik věcí co jsem si chtěla zapsat.
Tak si jen vyprokrastinujem něco, nad čim přemýšlim každou volnou i nevolnou chvíli, a bohužel to neni Zákon o obchodních korporacích, ale..... kostýmy na halloween! :D

moji favoriti
škoda že asi žádnou party letos pořádat nebudu

asi se stanu cosplayerkou, nic jiného mi při mé vášni nezbývá
znáte snad nějaký víc sexy geek kostým?
Navíc Lola je prostě moje top animovaná postavička z dětství. Jen co seženu dres, tak jdu do ní.


Můj asi největší kostýmovej sen. Samozřejmě, že to nezvládnu sama, tak až budete ochotny, tak se ozvěte :-* Elito jo?

naprosto dokonalá El, vlasy nějak pořešim

Tenhle kostým už jsem měla v plánu loni, ale nakonec z toho byla postapo princezna, tak uvidíme, jestli to vyjde letos.
Bioshock
Life is Strange 

Tak co? A kde a kdy a jak?



Komentáře

  1. Tak za prvý, letos nebude párty? (uff, už mě děsilo, že nejsem pozvaná + kdybych náhodou byla,tak se nemužu malovat, což je pro moje kostýmy dost problém) :D a za druhý už vím, k čemu ty šaty! :D a za třetí...doufám, že jednou pujdem za PSH! M.:-*

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D chci jít za gretchen

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY