Můj alko advent

Asi to se mnou neni zas tak strašný, znám lidi co pijí mnohem častěji a víc. Ale taky znám spoustu lidí co pijí méně a míň.
A někdy už je to fakt špatný, že si i řikám, jestli to mám zapotřebí, ve svym věku. Viz minulá sobota.
Proto jsem se tuhle sobotu rozhodla jít slavit narozky A+T a nepít. Voalá.
Kdyby mi tohle někdo udělal na mojí oslavě, brala bych to jako zradu (:D), ale snad to holky pochopí a snad jsem zas tolik nezklamala.VŠECHNO NEJLEPŠÍ <3 (hodně dodatečně:D)
a koho zajímá problematika alkoholiků na instagramu víc, ať si pustí tohle video


tradiční Elitní fotka <3

Náš večerní experiment. Každá sedět u jinýho stolu, dělat jakože nic a čekat. V jinak úlně prázdný hospodě to nebylo vůůbec divný. 

1) Advent začínal 27.prosince. Krásná první adventní neděle strávená velmi správně na adventních trzích v Drážďanech.
Miluju tyhle naše výlety! Sice to nebylo tak intenzivní jako v Berlíně (protože jsme v irskym baru nemohly strávit dýl jak hoďku a nikdo tam neslavil rozlučku se svobodou), ale i tak to bylo boží.
Už na Florenci, kam to Dita tak tak stihla, mi bylo jasný že to prostě bude boží výlet.
Jako správní čecháčci jsme už v autobuse vyndaly svařáky v termosce a řízky. Haha. I když teda nebyly to úplně čecháčkovský řízky, byla to docela posh-kuřecí stripsy-bageta.

Každá jsme v Drážďanech byly poprvé, takže jsme si chtěly nejdřív projít město a  celé trhy. I v tý mírně mrazivý atmosféře (nebo právě pro ni?) vypadaly Drážďany strašně kouzelně.
Postupně jsme si procházely trhy, dopíjely svařáky, a vaječňáky a pak další svařáky a curry wursty.
Nakonec sem si vydělala 1 euro, když jsem záložní hrníček vrátila v jinym stánku, kde za zálohu chtěli víc, tak jsem to euro rovnou věnovala uprchlíkům (Terka tvrdila že to jsou zpívající cikáni, tak já nevim).
Když už jsme fakt tu zimu nemohly vydržet, zašly jsme do Starbucks na kafe, já si naštěstí dala jen vobyč kapučíno, ty sladký vánoční verze bych asi nevydržela:D Nechali jsme si napsat na kelímky falešný jména, jo strašně vtipný :D Ale chudák Týnka zazmatkovala a zapomněla že se vlastně jmenuje Gertruda a tak tam má jen Tinu. Já měla Elsu.
tradiční český Glühwein

Týnky skvělý rybí oko, tady jsme potkali ty klučíny, který si nás pak chtěli hrozně nadbíhat, ale my se jim tak lišácky vyhnuly!:D

fotka pro Áju, aby věděla kde se vzal její narozeninovej dárek :D

Princezna a já

Takový druhý Silber Fisch

To se Týnka ještě smála, když ji ten pan zálesák balil. Ale pak tam rozfajroval takovej oheň, že to Týnce propálilo bundu. To už se nesmála.

pijeme si užíváme si máme se

fotky ze zdola miluju

můj znechucený výraz, když vidim jak se (na fotce v pozadí) rožní kráva

#Dresden

Takhle tam byl vyzdobený každý stánek! Prostě krása :)


2) Den na to slavila Terka (jiná Terka) oslavu státnic u Houmra. Sice jsem si dala jen jedno pivo, ale jeden nefiltr po 12 hodinách ve škole a jednom obědu z menzy dělá divy. Dostala od nás jako dárek tůji (kterou jsem sháněla asi tak 6 hodin po celý Praze, taky pecka!) a zazpívanou a zahranou písničku na ukulele od Baumaxy (teda jako hrála jsem já s Michalem).

3) V průběhu celýho adventu se s Juristama snažíme nacvičit předtaneční na náš velkolepý Taneční večer (13.12.). Bohužel tomu nacvičování často přecházelo dopíjení zásob vína ve spolkovně nebo oslava našeho úspěchu v Case.
Vlastně co si tak vzpomínám tak to nacvičujeme mnohem déle ne od adventu, no nic, to už naštěstí nepatří do tohohle adventního článku.
#ančaajanča

4) V pátek jsem byla zvaná na Odšťavňvací a palačinkovou party. Odšťavňovače a palačinky jsou super věc. Ale asi jsem byla jediná kdo si myslel, že je dobrý nápad freshe míchat s vodkou. Proč jinak by si doma někdo ty freshe ale vůbec dělal?

5) No a sobotu už znáte (viz minulý článek), Míši a Sáry oslava narozenin, který jsem s nima vlastně vůbec neslavila, protože jsme se neprozřetelně odebrali do Bunkru na vodku za 10,-. Achjo. Pardon :(

6) Jedna z posledních TOP (:D aka Malá Týna styl) akcí byl vánoční koncert fakulty. Je to poměrně vysoce společenská akce, kdo neměl oblek nebo šaty a podpatky tak byl za chudáka (já neměla podpatky, achjo:( ). Z hranýho repertoáru jsem znala jen Amélii a koledy, ale i tak se mi to celkem líbilo. Kdybych byla v tomhle směru erudovanější, asi jsem tu pěvkyni Národní opery, mistra světa ve hře na baján a nejlepší současnou flétnistku světa mohla ocenit víc.

Každopádně po koncertě jsme se šli tradičně vyfotit k tatíčkovi, kde jsme shodou náhod potkali i našeho děkana a tak máme krásné milé fotky i s panem děkanem.


No a pak jsme konečně dorazili na raut, který už byl z části vybraný, ale chlebíčky a těstovinovej salát na mě ještě zbyl. A taky hodně vína, hodně moc vína, hodně moc červenýho vína, ze kterýho ráno bolí hlava. 
Myslím, že jsme reprezentovali celkem obstojně, když jsme jako úplně poslední (!:D) opouštěli Karolinum s brusinkovym džusem, kterej zbyl na baru a 3 plechovkama birellu. 

Bohužel jsem šla ráno do práce a nebyl to vůbec hezkej den. Asi i proto, že jsem za celej den snědla jen jednu mandarinku a sušenky. 
Achjo, jak se má člověk ve dvacetidvou naučit jíst? 
H E L P  M E

Bonus bestnine 2015 vs 2016. Kolik se toho změnilo?
boduje mamka (2x), Dom (2x), Vašek s Péťou, Julie, Halloween s Týnkou, krajinka a selfíčko 

Opět boduje Vaše s Péťou, Julie, dokonce už i Jack (ta menší kočka), krajinky bodujou víc (3x) a pak boduju já. Asi jsem nějak přestala fotit mamku, Týnku a Doma :(







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY