Vánoční Taneční večer

Včera jsme u nás na fakultě pořádali Taneční večer.
Dá se říct, že už je to taková tradiční akce, i když ji pořádáme teprve druhý rok.

Vzhledem k tomu, že je to taneční večer, očekávalo se, že se bude hodně tančit. Na to jsme se my velmi poctivě připravovali nacvičováním každý týden 2x až 3x (viz můj Alko advent).
A teď to konečně přišlo!


Hrozně jsem se na to těšila, na vyzdobený bazén, na skvělou kapelu a samozřejmě i na naše předtančení, ale hlavně i na přípravičky s holkama:D Tohle fakt dokážou pochopit asi jen holky, že prostě skvělost akce nespočívá jen v akci samotný, ale pokud jde o něco, kde je potřeba aspoň trochu nějak vypadat, tak i v těch příprávách "A nemáš řasenku? A podáš mi tu kulmu? A mám si dávat tyhle stíny? Neumíš linky? Hodí se mi k tomu ty náušnice?"
Tyhle věci prostě normálně neřešim, protože se mi obecně nezdaj moc důležitý, o to víc se pak ale těšim na to, že je jednou za čas řešit musim.


Kdo mě znáte dýl, víte, že jsem absolutní makeup a beauty antitalent (zdravím Týnku a Maki :-* ). Ale teď tu najednou nebyl nikdo, kdo by mi nalepil umělý řasy a tak, jsem si je musela nalepit sama prostě nevzala. A poprvé jsem to byla já, od koho někdo chtěl něco namalovat. Tak krásný pocit, že si někdo myslí, že vám to sluší a chce abyste mu poradili, jak jste toho docílili. <3
Takže jsme si pak s Jančou otevřely před spolkovnou takovej mini kadeřnickej salon. Já, vybavená moji deset let starou kulmou, Janča vybavena žehličkou, kterou bychom použily, kdyby se mi to kulmou  náhodou nepovedlo (snad se to nakonec povedlo). A nakonec se to povedlo nám všem a každej nás chválil jak nám to sluší! :D (#woogirlseffect)

#ančaajanča

Asi jsme ostatní (nebo spíš kluky a Danu) celkem otravovaly, ale jak pak holky byly rády, když se mohly přidat!
Vyzbrojeny krásou a pizzou jsme se asi v půl 8 přesunuly k prodeji lístků, kde pomalu začínaly chodit lidi.

A pak to tak nějak klasicky všechno rychle utíkalo. Nejrychleji uteklo samozřejmě naše předtančení, který se nám strašně povedlo (fakt), ale ani jsme si ho nestihli užít.
Lidi tančili už od začátku a popravdě se mi na parket pak ani moc nechtělo, když jsem viděla, jaký tam jsou třídy.
Ale na náš valčík a jive stejně jentak někdo neměl, takže Game of Thrones verzi valčíku jsem si prostě neodpustila. Po druhé půlce jsme vytáhli vánoční čepičky a střihli si tam jedno All I Want for Christmas, které mělo taky hrozný úspěch :)

Konec byl bohužel už v 11,protože to bylo v budově školy, ale my tam zůstávali stejně ještě dlouho po a všechno uklízeli.
verze outfitu pro prodej lístků s juristicky růžovym protiangínovym šátkem (+ samozřejmě moje geniálně růžový boty, který bohužel nejsou vidět)
tma


polaroid zase bodoval, já to nechápu

naprosto profesionální! Byli úplně boží! :D




Jediná mrzutá věc na celym včerejšku je, že někdo si prostě nesehnal oblek a nepřišel...
A taky to, že jsem asi nemocná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY