Co se stalo

Už to neni co bejvalo to blogování. Co si budem povídat. Ale já v tom to kouzlo pořád vidim, nebo spíš nevidim co je to za skvělej nápad nahrazovat blogy vlogama. Možná pro někoho kdo pomalu čte, ale pro lidi co čtou průměrně rychle musí bejt přece hrozně otravný než se ten člověk vyžvejkne a nedejbože, když ho zajímá jen nějaká část tak si ji nemůže vyhledávat pomocí ctrl+f, ale BTW

VÁNOCE
Konec roku byl skvělej. Mám za sebou suprový Vánoce na sněhu, což pro mě byl asi nejlepší vánoční dárek- bobovačka na půlnoční. (den předtím jsme šli bobovat na sjezdovku a skoro nás honil vlk, nebo nějakej divnej zlopes, už jsme měli v plánu stavět obranou bobovou hradbu).
Naopak nejhorší dárek co jsem dostala byl mobil, kterej sem si ještě k tomu nadělila sama. A druhej nejhorší dárek bylo přežrání ze štědrovečerní večeře.


Jinak už bylo vše perfekto. Hrála jsem koledy na ukulele, uspořádala jsem rodinnej poznávací kvíz, kterej vyhrála babička, protože si nejlíp všechno pamatuje (Socha byl samozřejmě hned v závěsu).

SILVESTR
Silvestr v Praze nemusí být tak špatnej jak jsem si vždycky myslela. Ikdyž byl teda pro mě hodně netradiční. Zašli jsme na slavnostní večeři k Indi, kde jsme se klasicky strašně přejedli a pak se jen doma stavili pro prskavky a šáňo a vyrazili na Petřín. Z Petřína by byl býval krásný výhled, kdyby nebyla taková mlha, ale co, já si ty ohňostroje dokázala docela dobře představit. Pak jsme promrzlí šli hledat hospodu na Strahově, ale v žádný nebylo místo a tak jsme zamířili na starou dobrou Bertramku, kde je vždycky místo a už dokonce i teplo.

ZKOUŠKOVÝ
Zas tak moc zajímavýho se toho v lednu neděje. A kdo mě znáte, že všechny akce a priori odmítám, protože mám přece zkouškový. No ale někdy se to úplně nepovede (to odmítání, akce se povedou vždy <3) a pak to dopadá tak, jak to dopadá.
První takovou akcí byl ples oktávy, jako jo, asi už jsme starý, ale co, my tam stejně nechodíme kvůli maturantům, ale kvůli ostatním lidem. A tak se stalo, že se dala dohromady naše super partička ze třídy a vydrželi jsme pít tak dlouho, až nám ujel autobus a museli jsme si brát taxík.
Pak takový ty menší akcičky, jako třeba když se celej den  práci těšíte na setkání v Decadě a pak si dáte jen dvě borůvky, protože víte že se musíte ráno zase učit.

Rovnou sem přidám i zápisek z minulýho pátku, kdy jsme vyrazili do Budějovic jako správný groupies od kapely. Kluci hráli ve Velbloudu, kterej nám je moc dobře znám. Bylo to super, koncert se poved, ráda jsem viděla lidi z jihu, krásně jsme se vyspali v backstagi a ráno zase hurá domů.
V neděli jsme s Domem a Bróďou vyrazili bruslit a jestli jsem si někdy myslela, že nesnášim bruslení, tak to rozhodně nebyla pravda. Je to super. Konečně jsem poprvý využila brusle, který jsem dostala k Vánocům léta páně 2008. Mamka měla radost.
Taky se mi dokonce povedlo se dostat na lyže a běžky, za což jsem strašně ráda. Ale jak stárnu, tak zjišťuju, že běžky jsou mnohem lepší než jen pořád nahoru/dolu/nahoru/dolu.

A jinak k tomu učení, mám za sebou to největší peklo TREST. Z tý velký euforie jsem se konečně překonala a zašla jsem si ke kadeřnici "za odměnu". Euforii vystřídala deprese, drží se mě už pět dní, za jak dlouho vlasy dorostou? Jestli chcete někdo nedoporučit kadeřnici, můžu vám nedoporučit asi tak každou, na kterou jsem narazila.
Čeká mě ještě správa, a pak lyžování na týden ve Schladmingu, nevim jestli jsem se nepřecenila, vzhledem k mému předchozímu skoro hejtu na sjezový lyžování. Uvidíme.




já a můj zkouškový outfit AKA Olaf

Ještěd ve dne

cesta z Ještědu v noci, bobování na Ještědu neni nic moc, obzvlášť když bobujete v absolutní tmě a nemáte čelovky. Pak se člověk těžko vyhýbá haldám sněhu, příkopům, stromům a podobně. FYI

hooooodná kočička

Pro Páju

Wild Child

jak na Silvestra

Tak na Nový rok

prskavec

v nejlepší formě

fejková ofina

bobování na Řípu, máme čelovky, ale kdo by to řek, že Říp bude tak prudkej? (máme boží boby)

houmies

nejsem tu s rodiči

Bang bang

jak jsme zase zjistily, že jsme stejný 

ujížděla mi

je nadšená

je z ní nadšenej

Ještěd v noci

krásný počásko

Ledová stěna

spíme (jak kdo)

moje milá úzetka

večeře ve Velbloudu

smějeme se

koukáme

jedeme v celý kráse

bruslíme <3

bruslíme, fotíme se a jsme z toho nadšený (jak kdo)
"30 letej tejpek právě odházel sníh před garáží a je hrozně vyčerpanej, dal by nejradší pívo ale musí jít domu za malejma dětma a manželkou předstírat že ježíšek je skutečnej" Kory Dee, 2017
Račické pobřeží




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY