Kannarozeniny

Zdraví zas o rok starší Kanna.

Vlastně už ani nevim, jestli jsem pořád Kanna. Budu si muset změnit popisek blogu. Už mi neni 22, ale 23, už asi nejsme zas tak moc naivní (i když na zlý lidi pořád nevěřim) ale už se zas pomalu začínám těšit na svůj život :)

Minulý týden se nesl v duchu oslav. Začalo to svatým Patrikem, v pátek 17.3. jsme s Domem vyrazili po stopách Jamesona, který nás nejdřív dovedly do Kotvy, kde to bylo totálně příšerný a užuž jsem to chtěla zabalit, ale nakonec jsme se odhodlali dát tomu ještě jednu šanci a vyrazili na Jatka 78. A tam to bylo to pravé! Hudba, kytary, zelená, whiskey, paradise.


jsme nadšený, fakt! (a já mám dokonce i malbu na obličeji)

O trochu víc whisky jsem pak měla v sobotu na oslavách sv.Patrika u Ondry. Party nejdřív začínala dost tristně, protože jsem za a) vůbec nevěděla, jakým směrem Ondra bydlí a navigace klasicky nefungovala a b) pršelo asi tak nejvíc v historii a já samozřejmě neměla deštník. V samotnym zoufalství jsem psala Ondrovi, kam mam teda jít a on mí nabídnul, že mě vyzvednou u metra, jenže v tu chvíli už jsem byla někde v sídlištní džungli. Nebudu vás napínat, přežila jsem to a docela i celkem v suchu. Zas takový drama to nebylo. Drama bylo, že na celý party je všehovšudy Ondra a Michal:D Naštěstí pak dorazili i ostatní a bylo to vlastně celkem povedený, domu jsem se dostala (nevimjak) asi tak ve 4.
zelený odznáček + punčochy, moje jediný suvenýry z Dublinu (pro mě samozřejmě)

na čele mám okurku no, to přece neni žádný překvapení

Pak už to až do čtvrtka moc party nebylo. Vlastně v úterý docela jo. Byli jsme pozvaní k Beranovým. Ukázalo se, že Dom s Matějem jsou nejvíc spřízněný duše a dokázali se celý večer bavit o hudbě, kapele, bicích, filmech a škole. A my s Terkou jsme jen tak přikyvovaly a občas se zapojily do debaty ve stylu, že "tuhle kapelu neznám a tenhle název jsem nikdy neslyšela", ale jinak to bylo fajn. Jediný v čem jsme se neshodli bylo cestování po Thajsku, my s Domem totální nadšenci a Terka s Matějem totální odpůrci.

Největší (a nejlepší) party byla ovšem ve čtvrtek. Sice to tak na začátku úplně nevypadalo a Dom vám může potvrdit, jak tragicky jsem na tom byla, když jsem zjistila, že tahle nepřijde a tahle nepřijde a tahle taky nepřijde a týhle se to vlastně taky nehodí. Mrzelo mě to, jasně že se to může stát, ale když vám to napíše tolik lidí už je to podezřelý. No nic. Aby toho nebylo málo, totálně jsem spálila dýňový hranolky a do limonády místo třtinovýho cukru nasypala bulgur. Prostě začátek ideální party.

Pak ale přišla Péťa, dali jsme si přípitek, přišla Ája, přišla Sárka a přišla i druhá Péťa. A nakonec z toho byla ta nejlepší narozeninová party, jakou jsem si kdy uspořádala. Hodně se jedlo, hodně pilo (což jsem zjistila až ráno, když jsem počítala ty vypitý flašky u koše a přemítala, proč mě tak bolí hlava), vodnice byla a dokonce se i zpívalo a tancovalo. No znáte něco lepšího? Nejlepší na tom pak byl ten užitej pocit. A jak mi holky další den psaly, jak se jim to líbilo. Prostě to bylo skvělý skvělý skvělýý <333

Čtvrteční euforii vystřídal páteční bolehlav a shon, aby se všechno stihlo. Musela jsem do Roudnice, pomáhat mamce s přípravou pokoje pro Němku, která mamce přijede v pondělí a pak pomáhat babičce s přípravou oslavy u nich. Nakonec se ale vše stihlo a vše dobře dopadlo, sešli jsme se ve velkém rodinném počtu a bylo to moc příjemný. Konec party jsem sice tak trochu vyhecovala já, ale jen proto, že už jsem vážně usínala.

V sobotu ráno jsme zas pro změnu vyrazili do Liberce. Oběd byl sice až v 1, ale musíme vyjet už v 9 ať to všechno stihnem!!! Naštěstí jsme vyjeli v půl 10 a tak měli jen hodinovou rezervu. V Liberci jsme vyzvedli dorty, připravili občerstvení (quacamale třetí den v řadě, to se mi ještě nikdy nestalo!). Oběd jsme měli ve skvělé restauraci Masa Buca. Miluju řeckou kuchyni! Bod pro mě, že jsme vybrala tak dobrý místo.

Pak jsme se odebrali k Péťovi na byt a oslavy pokračovaly. Nejdřív poklidně u vína a chlebíčků a v pozdější době vlastně pořád poklidně, protože jsme výjimečně žádnou whisku nevypili (ikdyž jich Vašek pár dostal:D). Rozhodně si sem musím zapsat náš skvělý vynález Twisteractivity. Což je spojení Twistera a Activit. zatočíte si Twisterem, dáte levou nohu na zelený a k tomu si vytáhnete kartu a máte něco popisovat, nebo kreslit, nebo předvádět. Zkuste si ale předvádět, když máte všechny čtyři končetiny přikurtovaný k barvám:D Jde to! A je to strašně sranda. Někdy jsme se smáli tak šíleně, že jsme kvůli tomu museli hru přerušit a začít znova. Bylo to grand! <3

No a to je vše. 
Jo, do toho Innsbrucku jedu btw :) 



Komentáře

  1. Dobře dobře, tak jsem trochu pár postů zaspala, tak teď to doháním v nudné přednášce Law of Sea. To mi totiž v Česku bude hodně platný.

    Jinak, aby ses cítila ještě starší, pro mě nikdy nebudeš Kanna, ale vždycky Maxie... Now that's an old one!

    Btw Twisteractivity musím zkusit. Konečně bude Twister a level těžší :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY