Suchý únor?

Už je březen. Vážně? Kde se vzal tu se vzal. Konec srandy.

Rekapitulace mýho života:

zkouškový - DONE- kéž bych mohla říct, že jsem z nejhoršího venku. Nejsem. A ikdybych byla, tak to stejně bude ještě horší.
Ale aspoň to už pak bude záviset na mě. A ne na moji zkoušející. Zase jsme se tak trochu neshodly ohledně známky, a když se uvolila, že trojku nám ještě dá, ale na klauzuře nás to dožene, dovolila jsem si oponovat tím, že na klauzurách bude k ruce zákon. No ale slečno, kdybyste si řekla, tak jste klidně do zákona nahlédnout mohla, na co si myslíte, že ho tu mám? (mile poukazuje na úzetko ležící na stolku). Ok, moje chyba, nevěděla jsem to, vim pro příště, díky, čau.
Ale to by nebylo ono, kdybych se pak nedozvěděla, že když se někdo řídil moji dobrou radu a řekl si o uzetko, který leželo na stolku, bylo mu sděleno, že milej zlatej, do zákona ste se moh podívat na chodbě. Tak jako co, kde to jsme a proč tu jsme.


Ještě si dovolím jednu drobnou poznámku o škole, asi tak 12 hodin před termínem odevzdávání přihlášek na Erasmus, jsem se rozhodla, že tam vlastně tak trochu jet chci a začala si všechny materiály překládat, abych je mohla spořádaně odevzdat. Povedlo se, i když na mym motivačním dopisu bylo celkem zřetelně znát, že žádnou motivaci nemam. Což se asi úplně nepovedlo. Ale uvidíme 20.března, kdy zveřejní výsledky.

Mám za sebou úplně boží týden lyžování ve Schladmingu. Schladming, můj milovaný! Naposledy jsme tam byli, jo, před 10 lety. Samozřejmě že mě nezklamal. Láska na první pohled a drží celý život. Bydleli jsme v super ubytování u instruktora ski schule, kterej byl Čech a hrozně v pohodě, jednou jsem se dokonce i trhla naši partičky a poprosila ho, jestli by mě samotnou hodil na svah. No problema.
Ten týden tam vlastně nic nebyl problém, ani to, když nás stavěla policie, protože jsme uvízli ve sněhový vánici pod kopcem a měli si nandat řetězy. Už ste viděli právníky, jak nandavají řetězy? Moc jim to nejde, asi tak moc, že to prostě nezvládli a museli to otočit a jet zase hezky zpátky do údolí, kde o žádný vánici neměli ani tušení.

Když jsem se vrátila do pražskýho stereotypu, vůbec to nebyl stereotyp, protože se v mym pražskym životě udála jedna změna, která,  doufám bude podle všech očekávání, změna k (nej)lepšímu. Týnka se připojila do bertramka hoodu a Neudeker bros a jejich girls jsou kompletní. Jestli si tohle budeš číst, tak moje zlá narážka, jestli už jsme jako rodina nebo co, když jsem zjistila, že mi někdo zabral poličku v ledničce, byla myšlena úplně nevážně a popravdě je mi jedno, kde si budu svoje 3 jogurty a jeden hermelín skladovat <3.

Pak bych si tu ještě chtěla odškrtnout, že mám splněné první venkovní jídlo s Jančou ve Wokinu. Protože už je prostě jaro! Odškrtávám si i Zázemí, kde jsme následně oslavovali začátek semestru. Zase jsem si jednou uvědomila, že jaro mám asi nejmíň ráda, sice nevim proč, ale je to tak. Na jaře se vždycky něco špatnýho stane, a nebo jsme třeba už ze všeho špatnýho venku.

Ale ještě si tu sama pro sebe zmínim jednu party v rámi akce Suchý únor, která zas tak suchá nebyla, nebo spíš vůbec nebyla.
"vy ste se teda vymodily"

ňam ňam popo

já a můj bicák na party

Týnka a její facebook na party
Tahle party byla vlastně taková rozlučková s Týnky bytem, hezky jsme ho pokřtily pro ten slavnej konec. Nebo aspoň já. A mám jednu sklenici hoegaardenu navíc, kdyby někdo chtěl.

Valentýn v práci

they see me rollin

já a Beranovi

takhle bylo

Upírovi

běžkování v Alpách není nonsenc

totální ale totální pohoda!

no ahooj

kolotoč

třetí den lyžování, au

umění (do)jízdy

bráchův sterilní aka uklizený pokoj I

II

já a můj outfit pro nákup v Obi.

A to je asi all folks. V plánu mám Dublin, tak se těšte. Třeba bude o něco míň trapnejch fotek a popisků.

Komentáře

  1. Lol, ta část o tom Erasmu mě dostala, protože tak se teď cítím taky, když se hlásím na magisterský studium a vždycky najdu nový obor tři dny před uzávěrkou přihlášek :D Tak v tom aspoň nejsem sama lol.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY