Hahahaha, no.

Tak hezky od konce. V neděli jsem se vrátila z teambuildingu v Harrachově. Jediná věc, co mě naštvala bylo, když mi při cestě zpátky odmítli zastavit na oběd v normální hospodě a nutili mě dát si sendvič na benzínce. Ale já řekla ne. Sice jsem pak byla hrozně hladová a otrávená (a otravná), ale aspoň z toho vzešel skvělý plán jít s Žofkou na oběd do Dhaba Beas. No bylo to mňami a vše odpuštěno.
Ale celý pátek a sobota byly bez chyby. Až na tu chybu, když jsme vzali malej sud, který došel už v pátek. Ale taky se to vyřešilo, žeano. K víkendu sem dám asi jen fotky.

Mumlava


intimčo při hraní na kytaru (vlevo si povšimněte paňíňa)

vodopád for real

škoda že neni vidět celý moje nový tričko s Kačerem Donaldem

cesta zpět do reality
Juristi 2k17

můj učící proces minulý týden, asi nebyl dost intenzivní, možná jsem se měla víc učit a míň fotit (dokonce jsem si i odninstalovala instagram, nepomohl to)

úterní obědy se Sochou. Jak jsme šli do Hamleys (čti: Hemlis, jak nás správně poučila dneska paní uklízečka ve výtahu:D)

Janča a Anča, tradiční fotka

Juristky

#jogadnes



já, když myslim na klauzury

já, když se přetvařuju

a na závěr, nejlepší fotka! Když jsme se dneska potkali v Bazéně, tak jsem se musela fakt smát :D Nejdřív si myslel, že se směju jemu, tak jako obecně, a až pak si všimnul, že máme stejný košile. No prostě jedna krev. 

Tak zase příště, pa.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY