Je jaro a cesty jsou rozbité.. jako loni?

Vzhledem  k tomu, že okruh mých čtenářů se rozrůstá (2+1), cítím zodpovědnost za pravidelný a poctivý obsah tohohle blogu. A taky mám docela vlastně docela chuť psát. Všechno lepší než učení se na klauzury. Trénování na ukulele i kytaru mám dneska za sebou, tak prostě nebyla jiná možnost.

Minulý týden v úterý jsem měla tak ne úplně šťastnej den, jednoduše řečeno. Respektive tak půlka úterka a půlka středy (ráno) byly vlastně dost špatný. Ale úterý i středa odpoledne byly vlastně hrozně skvělý.

V poledne jsem si dovolila zatáhnout z tresta a radši utáhnout Sochu s Vášou na oběd do naší menzy. Museli uznat, že právnická menza vede. Sice nebyl smažák, ale šlo to. Pak jsme si dali kafe v Coffee Breaku (protože už se jim nechtělo do 4.patra na domácí překápavanou kávu) a šli jsme si sednout na náplavku.

Konečně už můžu říct, že je všem oslavám formálně konec. Poslední tečku za rukopisy narozeninama jsme s Jančou podnikly právě v úterý odpoledne, kdy jsme si přes dámejídlo (This content is NOT sponsored) objednaly skvělou žampionovou pizzu a cestu pro pizzu si zašly do Textile Housu, kde jsem ulovila tričko s Kačerem Donaldem <3 :D, a pak pro tramín k vietnamcům. Jaké bylo naše překvapení, když jsme zjistily, že jsme si žádnou žampionovou neobjednaly, ale musely se spokojit se šunkovou. No co, za těch 30 korun stála (díky Jameson za kilo slevy na damejidlo!)


S naší šunkovou pizzou se pak, jak se zdálo, víc než spokojoval náhodný kolemjdoucí pes, který se nás ne a ne pustit v parku na Letný. Jako jo, všichni víme, že nemám ráda psy, ale když ještě škemraj o jídlo a vy se jich tak trochu bojíte, nemám je ráda ještě o něco víc. Ale byl hezkej, to jo. 


Poměrně příjemně jarně jsme se opily a já pak jela rovnou na bráchovu oslavu narozenin (to už se do mých oslav nepočítá!:D). Ta byla taky super, ale poslednim metrem se Sošičkou domu, protože ráno se šlo do práce.

Zas tak moc do práce se nešlo, protože mi nebylo moc dobře. Ale stejně bych šla jen na půl dne. Tak jsem to pak využila na to, když už mi bylo dobře, že jsem se stavila za mamkou na Pražskym hradě, kde byla na exkurzi. Už jste tam byli někdy v poslední době? Ty bezpečnostní brány jsou taková prcárna vopičárna! No nic. Užívala jsem si, že jsem tam byla vlastně sama a nemusela jsem čekat, až se moje skupina prorve těma davama turistů. 

Ve středu po škole jsem se se ultra spontánně rozhodla, že pojedu za Domem domů. Což mi vlastně připomíná, že až středa byla poslední oslava narozenin. Sakra, slavit narozeniny 7 dní, to je krásný ne? 
S Domem jsme šli do roudnický pizzerie. "A dáte si světlý nebo tmavý těsto?" Já: (automaticky) Světlý. (pauza) Nebo co je vlastně to tmavý?
To tmavý je těsto s aktivním uhlí, jakože zdravější pizza. Samozřejmě že je to píčovina kravina, ale vypadalo to hrozně cool. Cool spáleně. Ale bylo to cool.

Večer navíc přijela i Amy (čti falzetem: ejmiiiiii), takže cuteness overloaded.


Ve čtvrtek ráno zpátky do Prahy, do práce. Další čokl co chtěl moji chilli gulášovou polívku. 

A nejlepší věc nakonec. Ve čtvrtek jsem spala u Janči. Což bylo super, protože jsem byla u ní vůbec poprvé. Usínání s úzetkama a probuzení se Soudem Kláry Slámové. Všechno bylo super, až na fakt, že při čištění zubů jsem zjistila, že si čistim zuby Janči kartáčkem (!). Ale prostě! Já mám tolik kartáčků, že už přesně nevim která barva curaproxu je zrovna moje a která zrovna ne. Achjo, to byl fakt trapas (jak byl řekla Dita :D). Promiň Jani :( 

A to je, milý deníčku, vše.
PS: je nový díl Rick and Morty. justsayin

Tu klauzuru píšu v pátek a v pátek taky jedu na teambuilding. Ale znáte to, věci o škole vás nezajímaj a co se stane na teambuildingu, zůstane na teambuildingu, takže to tu v příštích týdnech zas tak zajímavý nebude.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY