Bolí mě mozek

Když nás něco s Domem hodně ale hodně nebaví, a ještě ke všemu je to strašně stupidní, řikáme tomu, že "mě bolí mozek". Respektive, on mi to začal řikat, když mě viděl sledovat nějaký youtubery (nebo spíš youtuberky) a zrovna byl poblíž a slyšel to.

Poslední dobou mě bolí mozek celkem často. A ani ne tolik z youtuberů, protože na ty zas tolik nekoukám. Horší je, že mě bolí z normálních lidí a normálních situací.

Naposledy se mi to stalo na jedný oslavě. Oslava probíhala super, řešili se takový ty věci, co většinou hosty zajímaj, ale pak tam někdo nadhodil téma 90s seriály. Jo super téma, pro zpestření večera, aby řeč nestála. Kdo mě zná ví, že miluju 90s a jsem jejich velkej zastánce. Ale co je moc to je moc. Pardon ale přežít skoro dvouhodinovou debatu, která se táhla od Beverly Hills, přes Mash, Hvězdnou bránu, Big Bena, Knight Ridera, Odpadlíka, Chucka Norrise, Kobru 11 až po Strážce vesmíru a Chůvu k pohledání, která nakonec vyústí ještě v hodnocení GoT, Breaking Bad, Vikingů, Strážců galaxie a Marvelů a Špuntů na vodě??? To je prosím dost na to, aby mě mozek bolel ještě dvě hodiny po tom. Ne, to fakt nedávám. Mám ráda Červenýho trpaslíka, ale nedokážu se detailně bavit o všech dílech ze všech sérií, mám ráda Black Books (hodně!), ale když na to člověk koukal asi tak před pěti lety, tak co na tom má jako teď řešit?

Přišlo mi blbý odcházet v půlce oslavy, vzhledem k tomu, že jsem vážně neměla žádnou výmluvu, kam bych pospíchala, ale řekla sem prostě jen : čau, já už musim a utekla. Až tak moc to pro můj mozek bylo bolestivý.

PS: Poslední kapka byla, když se začali navážet do Lego Movie, jakože "super" trend týhle doby vzít jednu okrajovou postavu z dobrýho filmu a natočit celovečerák jen o ní. Jasně, není to super trend, ale Batman se fakt povedl. Jen prostě ne všichni jsou takový znalci Batman filmový historie. A ne Strážce Galaxie jsem neviděla a ani nechci.

Druhá věc. Fakt mě bolí mozek ze špatný hudby. Nikdy bych do sebe neřekla, že budu takovej music-nazi, ale jo, asi jsem do sebe vsákla něco z hudebnickýho pohledu na svět za těch 6 let společnýho soužití. Mám ráda všechny styly, jakože fakt, ale kvalita hudby neni o stylu. A jo, tohle je hrozně subjektivní věc, tak jen abyste věděli, až zas budu hejtit třeba Chinaski.

Třetí věc: nebaví mě bavit se o a) filmech, seriálech b) škole, zkouškovym (teda až na výjimky, to si zas neberte osobně <3) c) počasí d) práci v advokátkách.
Baví me bavit se o tom, co si vzít na sebe (level povrchnosti 10000), jak se ostříhat (20000lvl), a hlavně o vztazích. A tim nemyslim drby. Ne to vůbec, jenom sakra co je v životě důležitější než to, jak se vlastně věci/lidi doopravdy mají? Prostě mezilidský vztahy, nic víc nic míň.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY