Poraď mi knihu

"Všem záleží na obdivu a ne na rozkoši. Na zdání a ne na skutečnosti. Skutečnost už pro nikoho nic neznamená. Pro mého advokáta neznamená vůbec nic."

Dneska jsem dočetla Nesmrtelnost od Kundery a taky o Myších a lidech.
Cítím se hrozně vyprahlá po tom něco číst. Ale ne jen tak něco, něco co dává smysl a obohatí mě to. Cítím se vyprahlá a zakrnělá. Chci se rozvíjet a nebo se aspoň posunout zpět tam, kde už jsem byla. A teď mám mraky času a mraky místa ve čtečce, tak co mi brání?

Co si mám vybrat? Doporučte mi něco prosím (zvolání do prázdné pustiny čtenářské základny tohohle blogu, já vim, stejně tak ale vim, že to minimálně 10 lidí čte a těch 10 lidí má určitě nějakou svoji oblíbenou a hodnotnou knížku, tak sem s ní!).



Nesmrtelnost byla skvělá, konečně jsem asi pochopila, proč je Kundera tak ceněnej. Není to jen Falešný autostop v čítánce na gymplu, kterej se mi bez žádnýho důvodu a priori protivil, je to mnohem víc. A přitom se to dá číst a dává to smysl! A dává to jinej pohled na svět.

O myších a lidech je úplně zbytečná kniha. Zbytečná pro mě. Četla jsem ji jen proto, že jsem si ji matně vybavovala z hodin literatury a našla ji na uloztu v dobrym formátu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY