The most beautiful time of the year

...PODZIM. (kdyby se snad někdo nechal zmást tou písničkou (je na konci článku, ať vám ušetřim klikání na youtube)
Yaay léto is over! Podzim is coming (a pak zima). A já se začínám cítit líp a líp.

Je to pár týdnů co jsem byla fotit s Pájou, Sárky kámoškou. Haha, já modelka :D
Fotily jsme v zahradách Trojskýho zámku. A popravdě jsem z toho byla trošku nervózní, ikdyž jsem od Sárky měla na Páju jen ty nejlepší reference - že je hrozně milá a v pohodě a že to určitě nebude trapný (no měla pravdu, žejo, padly jsme si do noty*). Jenže když naposled "fotíte" gypsy kolekci a kolekci princezny (v převlekách<3), tak si nemůžete být úplně jistý.
*Nota je zas jiná story :D

Konečně jsou fotky tady. Ještě uvidim, kterou někam dávat, ale sem si můžu dát všechny.

1

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

Děkuju Pájo!! :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY